Quote from Guest on 8 January 2012, 18:58Testat på Mac Safari och Chrome.
Jag kan inte skriva in datum när jag i Min Analys valt (Ange datum...)Att sitta och bläddra år tillbaka i kalederwidgeten är inte en höjdare direkt. Snälla låt oss få skriva in datum. Widget bra men det skall vara valbar
Testat på Mac Safari och Chrome.
Jag kan inte skriva in datum när jag i Min Analys valt (Ange datum...)
Att sitta och bläddra år tillbaka i kalederwidgeten är inte en höjdare direkt. Snälla låt oss få skriva in datum. Widget bra men det skall vara valbar
Quote from Funbeat user on 8 January 2012, 19:08I kalendern kan jag skriva datumet i "från"-fältet. För "till" så döljs rutan av kalender-widgeten och jag kan alltså inte skriv ain ett datum.
Känns lite klantigt.
I kalendern kan jag skriva datumet i "från"-fältet. För "till" så döljs rutan av kalender-widgeten och jag kan alltså inte skriv ain ett datum.
Känns lite klantigt.
Quote from Funbeat user on 8 January 2012, 19:10Fast du pratade om diagrammet ser jag nu. Där kan jag inte heller skriva datum i något av fälten, men jag ser nederkanten på "skriva-strecket" (det där vertikala strecket som blinkar....) under kalendern, så det skulle gå - om inte kalender-fönstret hade
Fast du pratade om diagrammet ser jag nu. Där kan jag inte heller skriva datum i något av fälten, men jag ser nederkanten på "skriva-strecket" (det där vertikala strecket som blinkar....) under kalendern, så det skulle gå - om inte kalender-fönstret hade
Quote from Funbeat user on 8 January 2012, 19:36Ja det känns ju som en miss.
Man kan krångla sig runt det dock, men enklast vore väl om kalendern bara la sig vid sidan om rutorna istället för rakt över.
Ja det känns ju som en miss.
Man kan krångla sig runt det dock, men enklast vore väl om kalendern bara la sig vid sidan om rutorna istället för rakt över.
Quote from Marléne Lönnqvist on 8 January 2012, 19:59Jo samma problem är i kaldndern men där är det så menlöst att söka ut på datum eftersom man får med det före/efter i samma vecka.
Jo samma problem är i kaldndern men där är det så menlöst att söka ut på datum eftersom man får med det före/efter i samma vecka.
Quote from Funbeat user on 8 January 2012, 20:05Nä, menlöst är det inte (för mig). Jag använder mig ofta av kalendern när jag vill hitta något pass eller en kommentar.
Nä, menlöst är det inte (för mig). Jag använder mig ofta av kalendern när jag vill hitta något pass eller en kommentar.
Quote from Marléne Lönnqvist on 8 January 2012, 20:08Jo för sådant är det givetvis meningsfullt. Satt mest fast i tanken på det jag själv höll på med just nu dvs försöka sammanställa min träning 2011 baserat på olika parametrar. Till det funkar inte kalendern tyvärr.
Jo för sådant är det givetvis meningsfullt. Satt mest fast i tanken på det jag själv höll på med just nu dvs försöka sammanställa min träning 2011 baserat på olika parametrar. Till det funkar inte kalendern tyvärr.
Quote from Funbeat user on 8 January 2012, 20:16Tänk på att i listan så räknas även planerade och icke genomförda pass med i summeringen... Det gör de inte i kalendern, där räknas däremot alla visade dagar med.
Tänk på att i listan så räknas även planerade och icke genomförda pass med i summeringen... Det gör de inte i kalendern, där räknas däremot alla visade dagar med.
Quote from Marléne Lönnqvist on 8 January 2012, 22:55Har inga icke genomförda pass. Lägger bara in tävlingar som planerade pass och genomför jag dem inte tar jag bort det.
Har inga icke genomförda pass. Lägger bara in tävlingar som planerade pass och genomför jag dem inte tar jag bort det.