Quote from Guest on 30 July 2010, 21:07Ja, frågan lyder som det står ovan...E så sugen på att testa en racer hoj...Har en Crescent MTB/Dirt som jag är mkt nöjd med men är inte direkt ultimat på landsväg... Någon som har erfarenhet av DBS Daccordi och vill dela med er av denna? Om man får fatt
Ja, frågan lyder som det står ovan...E så sugen på att testa en racer hoj...Har en Crescent MTB/Dirt som jag är mkt nöjd med men är inte direkt ultimat på landsväg... Någon som har erfarenhet av DBS Daccordi och vill dela med er av denna? Om man får fatt
Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 21:17Om allt fungerar och storleken e den rätta, absolut.
Om allt fungerar och storleken e den rätta, absolut.
Quote from Funbeat user on 31 July 2010, 21:51Har två Daccordi. Colombus SLX-ram kostar idag 10.110 kr och det är bara ramen. Så är inte ramen skev eller fel storlek så slå till direkt. Har kört minst 5000 mil på mina. Ett tips: goggla på namnet och läs.
Har två Daccordi. Colombus SLX-ram kostar idag 10.110 kr och det är bara ramen. Så är inte ramen skev eller fel storlek så slå till direkt. Har kört minst 5000 mil på mina. Ett tips: goggla på namnet och läs.
Quote from Funbeat user on 21 August 2010, 00:56Tackar och bockar för tips!
Tackar och bockar för tips!