Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatde nya pilar
You need to log in to create posts and topics.

12

"Vi har gjort en liten justering i nyhetsfeeden som gör att det visas en liten pil uppe till höger på träningspass och blogginlägg. När man klickar på pilen kan man redan där välja att av-följa en person.

(Pilen har tidigare bara använts på Tips/Förslag

Du väljer att följa en persons träningspass och blogginlägg oberoende av varandra. För att lägga till en person på din följa-lista går du in på personens profilsida, genom att klicka på persons namn någonstans (t.ex. genom att göra en sökning på personen)

Jag råkade trycka bort mig själv så nu syns inte mina träningspass i mitt flöde, hur får jag tillbaka det? Jag kan väl inte gå in och trycka i att jag ska följa mig själv någonstans? 🙂

😀 Jenny vilken feature!

Haha, ville bara testa vad som hände och tyckte det var synd att testa det på någon av träningskompisarna... Så här i efterhand hade det varit något smidigare att testa det på deras pass 😀

Får väl se om det kommer en funktion där man kan börja följa sig

Så jävla skönt att inte vara ensam om att göra sådana grejer. Även om man känner sig lite ensam just efter man gjort sådant.
Olle fixar säkert det åt dig

Du är inte ensam Jenny 😉

Ajdå 🙂

Nu har vi ändrat så att man inte kan göra detta hemska dåd mot sig själv.

Henrik och Jenny: Jag har återställt så att er egen träning syns i er feed.

Åh, vad skönt att jag inte var ensam om detta Henrik, nya funktioner är ju till för att testas liksom! 😉

Tack Olle! Känns bra att jag inte kan upprepa detta fler gånger 🙂

"Det är inte en bug, det är en feature" 🙂
Man kan ju tänka sig att man minns vilka pass man kört och bara vill se sina kompisars pass 😉

12