Quote from Guest on 31 August 2010, 12:54Start vid Alrikssons Cykel i Sexdrega 10:00
Långa rundan 92 km, 779 höjdmeter
Korta rundan 44 km, 419 höjdmeter
Start vid Alrikssons Cykel i Sexdrega 10:00
Långa rundan 92 km, 779 höjdmeter
Korta rundan 44 km, 419 höjdmeter
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 13:04Någon som kört loppet tidigare?
Har aldrig cyklat i trakterna innan men sambon är borned and raised Kindbo så man kan göra ett par flugor på smällen denna helgen tänker jag.
Någon som kört loppet tidigare?
Har aldrig cyklat i trakterna innan men sambon är borned and raised Kindbo så man kan göra ett par flugor på smällen denna helgen tänker jag.
Quote from Funbeat user on 9 September 2010, 20:46Hej Magnus!
Körde premiär loppet förra året. Ut från Sexdrega genom Svenljunga till Axelfors är det slätt och det blir säkert en stor härlig klunga. Uppför Axelforsbacken som är lång gick det förhålladevis lungt. Det rullar lätt till Stömma där loppet eg
Hej Magnus!
Körde premiär loppet förra året. Ut från Sexdrega genom Svenljunga till Axelfors är det slätt och det blir säkert en stor härlig klunga. Uppför Axelforsbacken som är lång gick det förhålladevis lungt. Det rullar lätt till Stömma där loppet eg
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 09:31Tänkte åka om vädret är bra 🙂
Tänkte åka om vädret är bra 🙂
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 22:53Jag kommer att köra. Vad var sluttiden/snitthastighet förra året?
Jag kommer att köra. Vad var sluttiden/snitthastighet förra året?