Quote from Guest on 23 May 2011, 07:25Jag hade tokflyt och kom över en jättefin gammal klassiker från Monark för en struntsumma. Allt såsom Campagnolo växlar och originalprylar sitter på plats. Däremot har dem tyvärr målat om ramen svart. Men framgaffeln är fortfarande den kromade helblanka p
Jag hade tokflyt och kom över en jättefin gammal klassiker från Monark för en struntsumma. Allt såsom Campagnolo växlar och originalprylar sitter på plats. Däremot har dem tyvärr målat om ramen svart. Men framgaffeln är fortfarande den kromade helblanka p
Quote from Funbeat user on 23 May 2011, 07:35Om jag var du skulle jag satsa på att "göra" monark av den igen då gamla monark-racrar är mer ovanliga och även kan få ett samlarvärde. Bevara cykelns sanna bakgrund/arv.
Om jag var du skulle jag satsa på att "göra" monark av den igen då gamla monark-racrar är mer ovanliga och även kan få ett samlarvärde. Bevara cykelns sanna bakgrund/arv.
Quote from Funbeat user on 23 May 2011, 09:25Jo, jag vill i första hand göra det. Så blir det nog.
Jo, jag vill i första hand göra det. Så blir det nog.
Quote from Funbeat user on 23 May 2011, 11:12Låter som ett spännande projekt!
Vore kul om du postade lite bilder här när det börjar bli klart 🙂
Låter som ett spännande projekt!
Vore kul om du postade lite bilder här när det börjar bli klart 🙂
Quote from Funbeat user on 23 May 2011, 11:29Ring Monark och kolla, de har säkert något liggande. Annars hade jag prövat med cykelaffärerna i Varberg...
Ring Monark och kolla, de har säkert något liggande. Annars hade jag prövat med cykelaffärerna i Varberg...
Quote from Funbeat user on 23 May 2011, 11:51Projektet här:
http://tinyurl.com/monark-racer
Projektet här:
http://tinyurl.com/monark-racer
Quote from Funbeat user on 23 May 2011, 14:29Riktigt snyggt - gillar speciellt de sirliga utsmyckningarna vid styrstammen 🙂
Riktigt snyggt - gillar speciellt de sirliga utsmyckningarna vid styrstammen 🙂
Quote from Funbeat user on 23 May 2011, 15:52Det kallas muffar.
Det kallas muffar.