Quote from Guest on 7 December 2014, 11:20Hej! Jag undrar om det finns möjlighet att dela/kopiera ett pass med/till en person i min kompislista.
Det har händt flera gånger att vi har tränat ihop med var sin telefon med appen i gång och någa av telefonerna har slutat registrera sträcka eller gått
Hej! Jag undrar om det finns möjlighet att dela/kopiera ett pass med/till en person i min kompislista.
Det har händt flera gånger att vi har tränat ihop med var sin telefon med appen i gång och någa av telefonerna har slutat registrera sträcka eller gått
Quote from Funbeat user on 7 December 2014, 11:30Det vore en riktigt najs feature, inte något som används dagligen men väldigt uppskattat då behovet uppstår.
Har själv vid flera tillfällen haft träningskompisar som hade uppskattat knappen "Kopiera passet till min kalender" inne på mitt pass.
Bra försl
Det vore en riktigt najs feature, inte något som används dagligen men väldigt uppskattat då behovet uppstår.
Har själv vid flera tillfällen haft träningskompisar som hade uppskattat knappen "Kopiera passet till min kalender" inne på mitt pass.
Bra försl
Quote from Funbeat user on 7 December 2014, 11:42Det hade jag uppskattat också, inte en feature jag skulle ha använt så ofta som sagt men en jag hade varit väldigt tacksam för de gånger den hade behövts.
Det hade jag uppskattat också, inte en feature jag skulle ha använt så ofta som sagt men en jag hade varit väldigt tacksam för de gånger den hade behövts.
Quote from Funbeat user on 7 December 2014, 13:50+1!
+1!
Quote from Camilla Maunu on 11 December 2014, 10:13Den funktionen fanns tidigare men togs bort för att den användes för lite.
Den funktionen fanns tidigare men togs bort för att den användes för lite.
Quote from Funbeat user on 11 December 2014, 16:02Det var synd, för hur lite den än används är den grym då den väl kommer till användning...
Det var synd, för hur lite den än används är den grym då den väl kommer till användning...