Quote from Guest on 28 August 2012, 13:52Jag brukar dela träningpass på facebook, men dagens pass dyker inte upp. Det spelar ingen större roll, men jag gillar inte mysterier. Har ett minne av att "Delar" brukar vara förvalt, men nu står det "Dela". Men även om jag klickar på "Delar" och sedan sp
Jag brukar dela träningpass på facebook, men dagens pass dyker inte upp. Det spelar ingen större roll, men jag gillar inte mysterier. Har ett minne av att "Delar" brukar vara förvalt, men nu står det "Dela". Men även om jag klickar på "Delar" och sedan sp
Quote from Funbeat user on 28 August 2012, 14:02Se i synnerhet andra trådar som finns om specifikt detta ämne - datorkunnigare personer än mig där!
Jag gjorde dock så här: gå in på dina inställningar, andra sajter, avmarkera dela på Facebook, gå tillbaka till Grundinställningar, spara inställningar, s
Se i synnerhet andra trådar som finns om specifikt detta ämne - datorkunnigare personer än mig där!
Jag gjorde dock så här: gå in på dina inställningar, andra sajter, avmarkera dela på Facebook, gå tillbaka till Grundinställningar, spara inställningar, s
Quote from Funbeat user on 28 August 2012, 18:41Tack! Jag får testa. Mysko att det bara händer fast man inte har ändrat några inställningar.
Tack! Jag får testa. Mysko att det bara händer fast man inte har ändrat några inställningar.
Quote from Funbeat user on 28 August 2012, 21:39Tack för tipset! Det funkade. Så nu kan jag tråka ut mina vänner igen...;)
Tack för tipset! Det funkade. Så nu kan jag tråka ut mina vänner igen...;)
Quote from Funbeat user on 29 August 2012, 02:22Glad för det Ingmari, my fellow Umebo. Jag tror för min del dock att alla mina vänner för länge sedan markerat mina Funbeat-rapporter som "gör osynliga" på Facebook... (H)
Glad för det Ingmari, my fellow Umebo. Jag tror för min del dock att alla mina vänner för länge sedan markerat mina Funbeat-rapporter som "gör osynliga" på Facebook... (H)
Quote from Funbeat user on 29 August 2012, 08:50Det har med största sannolikhet de flesta av mina också gjort, utom några stackare som själva är fast i träningsträsket.
Det har med största sannolikhet de flesta av mina också gjort, utom några stackare som själva är fast i träningsträsket.