Quote from Guest on 12 October 2011, 15:57Går det att dela planerad träning på Facebook?
Går det att dela planerad träning på Facebook?
Quote from Camilla Höög on 12 October 2011, 16:07Jag har ett hemligt knep för att se om saker fungerar: Jag testar det 😉
Nej, det fungerade inte. Så, du får göra en manuell postning av ditt planerade träningspass på Facebook.
Jag har ett hemligt knep för att se om saker fungerar: Jag testar det 😉
Nej, det fungerade inte. Så, du får göra en manuell postning av ditt planerade träningspass på Facebook.
Quote from Funbeat user on 12 October 2011, 16:11Ja, men Emmelie kanske hade testat men - precis som du, Anders - inte lyckats och undrade om det fanns ett annat sätt att göra det på? Tycker inte att frågan var särskilt malplacerad faktiskt.
Ja, men Emmelie kanske hade testat men - precis som du, Anders - inte lyckats och undrade om det fanns ett annat sätt att göra det på? Tycker inte att frågan var särskilt malplacerad faktiskt.
Quote from Camilla Höög on 12 October 2011, 17:15Frågan i sig är absolut inte fel. Däremot tycker jag att man gärna får skriva vad man testat och eventuella problem som uppstod. I det här fallet stod det inte något sånt så jag antog att inga försök har gjorts.
Frågan i sig är absolut inte fel. Däremot tycker jag att man gärna får skriva vad man testat och eventuella problem som uppstod. I det här fallet stod det inte något sånt så jag antog att inga försök har gjorts.
Quote from Funbeat user on 12 October 2011, 17:21Okej. Fair enough.
För övrigt förstår jag inte varför man skulle vilja dela varken ett planerat eller ett passerat pass på Facebook - men det är nog bara jag... 😉
Okej. Fair enough.
För övrigt förstår jag inte varför man skulle vilja dela varken ett planerat eller ett passerat pass på Facebook - men det är nog bara jag... 😉
Quote from Funbeat user on 12 October 2011, 19:07Jenny: Kanske inspirerar och får igång andra soffligare tex..
Jenny: Kanske inspirerar och får igång andra soffligare tex..
Quote from Funbeat user on 12 October 2011, 19:10Allt jag lyckats åstadskomma med det är att bli retad... 😉
Jag har nog lyckats inspirera några på jobbet i alla fall genom att jämt prata om träning, men på Facebook tyckte nog de flesta av _mina_ kontakter som inte redan tränade att det var en massa tj
Allt jag lyckats åstadskomma med det är att bli retad... 😉
Jag har nog lyckats inspirera några på jobbet i alla fall genom att jämt prata om träning, men på Facebook tyckte nog de flesta av _mina_ kontakter som inte redan tränade att det var en massa tj
Quote from Funbeat user on 12 October 2011, 19:22Du har fel vänner Jenny 😉 skoja.. Jag möte en fb vän på stan och han sa att han blockde mig för ahn fick så dåligt samvete för att ja träna så mycke o han inget hehe...
Ja stör mig mer på energitjuvar som lägger ut negativa saker.. så alla stör sig på
Du har fel vänner Jenny 😉 skoja.. Jag möte en fb vän på stan och han sa att han blockde mig för ahn fick så dåligt samvete för att ja träna så mycke o han inget hehe...
Ja stör mig mer på energitjuvar som lägger ut negativa saker.. så alla stör sig på
Quote from Funbeat user on 12 October 2011, 19:26Ja, ok. Jag lät lite barsk. Ber om ursäkt för det! Självklart ska ni få dela era pass på Fejan om ni nu känner för det! 😀
På facebook kan de blockera dig, men på fikapausen på jobbet kommer de inte undan! *muuuahahahaaaa!!!*
😉
Håller med om energitju
Ja, ok. Jag lät lite barsk. Ber om ursäkt för det! Självklart ska ni få dela era pass på Fejan om ni nu känner för det! 😀
På facebook kan de blockera dig, men på fikapausen på jobbet kommer de inte undan! *muuuahahahaaaa!!!*
😉
Håller med om energitju
Quote from Funbeat user on 12 October 2011, 20:16Att man vill dela ett planerat utvalt träningspass har jag förståelse för. Det vill man då säkert för att få sällskap.
Däremot har jag ingen eller mycket låg förståelse för de som delar samtliga sina avverkade vardagsträningspass på Facebook. Det har ung
Att man vill dela ett planerat utvalt träningspass har jag förståelse för. Det vill man då säkert för att få sällskap.
Däremot har jag ingen eller mycket låg förståelse för de som delar samtliga sina avverkade vardagsträningspass på Facebook. Det har ung