Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatDela träningsutrustning
You need to log in to create posts and topics.

Jag har precis köpt en dyr kärra (Chariot) som jag kommer använda tillsammans med frun. Det vore ju najs om man på ngt sett kunde dela en träningsutrustning med en kompis, så att båda kan regga på den...

Du kan ju redigera initialvärdet utifrån hur den andra tränar - blir ju inte rätt i varje enskilt ögonblick, men det behöver det kanske inte vara heller?

Mjo, men det blir ju rätt trist om vi båda använder utrustningen några ggr/vecka.

Om du känner att den uppdateringsfrekvensen är ett måste så...

Själv skulle jag väl tycka att en uppdatering någon gång i månaden räcker. Det är ju inte så att du riskerar att komma över någon maxgräns så att vagnen riskerar att gå sönder. 😉

Det har varit uppe förut och jag skulle oxå vilja ha den funktionen. T.ex. har vi en trainer här hemma som vi båda använder. Visst går det att räkna ihop våra timmar men det blir liksom inte av...

Hej,

En work-around skulle kanske vara att du och frugan skapar en grupp med ett gemensamt gruppmål och med en unik träningsform (exv jogging-barnvagn).

Mvh Marcus