Quote from Guest on 15 June 2014, 14:25Hejsan,
Av någon anledning så kan jag inte dela ut inspelade aktiviteter på facebook. Det tycks alltså fungera med manuellt inmatade. Någon annan som haft det här problemet eller vet hur det skall lösas?
Jag har tagit bort funbeat påfacebook lagt till d
Hejsan,
Av någon anledning så kan jag inte dela ut inspelade aktiviteter på facebook. Det tycks alltså fungera med manuellt inmatade. Någon annan som haft det här problemet eller vet hur det skall lösas?
Jag har tagit bort funbeat påfacebook lagt till d
Quote from Funbeat user on 15 June 2014, 14:35Jag köra email inloggning.
Men då och då få man kolla inställningar i funbeat och aktivera Facebook länk igen
Jag köra email inloggning.
Men då och då få man kolla inställningar i funbeat och aktivera Facebook länk igen
Quote from Funbeat user on 15 June 2014, 18:00Hmm verkar inte funka för mig. Antar att det har något att göra med att min inloggning var en facebookinloggnign från början. Skulle behöva skapa om min användare. Men vill inte förlora vänner och historik...
Hmm verkar inte funka för mig. Antar att det har något att göra med att min inloggning var en facebookinloggnign från början. Skulle behöva skapa om min användare. Men vill inte förlora vänner och historik...