Quote from Guest on 15 August 2009, 18:30Går det att deleta ett eget skapat träningsprogram? Isåfall hur?
Går ett eget skapat träningsprogram att redigera? Jag såg ju orden "redigera namn och innehållsbeskrivning" (typ så) när jag skapade träningsprogrammet, men jag kan banne mig inte hitta til
Går det att deleta ett eget skapat träningsprogram? Isåfall hur?
Går ett eget skapat träningsprogram att redigera? Jag såg ju orden "redigera namn och innehållsbeskrivning" (typ så) när jag skapade träningsprogrammet, men jag kan banne mig inte hitta til
Quote from Funbeat user on 15 August 2009, 18:40Öppna träningsprogrammet som du vill radera
Till höger under din bild:
Administratörsfunktioner
Redigera namn och beskrivning
Importera pass från excelfil
Radera (t+)
Öppna träningsprogrammet som du vill radera
Till höger under din bild:
Administratörsfunktioner
Redigera namn och beskrivning
Importera pass från excelfil
Radera (t+)
Quote from Magnus Gelang on 15 August 2009, 20:55Jag väljer fliken Träningsprogram
Sen väljer jag fliken Mina privata träningsprogram
Då kommer mina 4 träningsprogram upp
Jag klickar på det aktuella träningsprogrammet
Sen kommer jag till en sida där jag kan välja mellan "Starta detta program" eller "Vis
Jag väljer fliken Träningsprogram
Sen väljer jag fliken Mina privata träningsprogram
Då kommer mina 4 träningsprogram upp
Jag klickar på det aktuella träningsprogrammet
Sen kommer jag till en sida där jag kan välja mellan "Starta detta program" eller "Vis
Quote from Camilla Höög on 16 August 2009, 09:41På sidan där det står "Starta detta program" eller "Visa fler träningsprogram" så tittar du lite åt höger så ser du administratörsfunktionerna.
På sidan där det står "Starta detta program" eller "Visa fler träningsprogram" så tittar du lite åt höger så ser du administratörsfunktionerna.
Quote from Magnus Gelang on 16 August 2009, 11:00Aaaah, NU hittade jag felet. Eftersom programmet är på 15 veckor så blir sidan så jäkla bred att jag måste scrolla i sidled för att hitta de där administratörsfunktionerna.
Tack för er hjälp.Nu återstår bara en fundering. Om jag nu deletar ett program,
Aaaah, NU hittade jag felet. Eftersom programmet är på 15 veckor så blir sidan så jäkla bred att jag måste scrolla i sidled för att hitta de där administratörsfunktionerna.
Tack för er hjälp.
Nu återstår bara en fundering. Om jag nu deletar ett program,
Quote from Funbeat user on 16 August 2009, 11:31Det som du lagt in i din kalender kommer att vara kvar.
Det som du lagt in i din kalender kommer att vara kvar.
Quote from Camilla Höög on 16 August 2009, 11:33Träningspass i kalendern påverkas inte om du raderar programmet.
Träningspass i kalendern påverkas inte om du raderar programmet.
Quote from Magnus Gelang on 16 August 2009, 14:14Tack för svar. Ja jag såg nu att det låg kvar i in kalender,,,får ta och deleta dem manuellt och sen lägga in ett nytt träningsprogram där jag skrivit rätt,,,orkar inte sitta och ändra alla passen manuellt 😀
Tack för svar. Ja jag såg nu att det låg kvar i in kalender,,,får ta och deleta dem manuellt och sen lägga in ett nytt träningsprogram där jag skrivit rätt,,,orkar inte sitta och ändra alla passen manuellt 😀