Quote from Guest on 17 November 2008, 14:37Hej!
Jag tänkte att vi kunde försöka uppnå ett delmål till att börja med. Vad tycker ni andra lagmedlemmar?
90 min träning i veckan per person borde väl gå att komma upp till.
Klarar vi det så tror jag att vi har en bra start på tävlingen. Frågan är
Hej!
Jag tänkte att vi kunde försöka uppnå ett delmål till att börja med. Vad tycker ni andra lagmedlemmar?
90 min träning i veckan per person borde väl gå att komma upp till.
Klarar vi det så tror jag att vi har en bra start på tävlingen. Frågan är
Quote from Funbeat user on 17 November 2008, 14:47ja 90 min borde man ju klara av, tycker kanske 7 månaders tävling kan låta lite länge, jag vet hur trötta vi var på stegtävlingen efter ett par månader =)
men detta blir säkert roligare än stegtävlingen (t+)
ja 90 min borde man ju klara av, tycker kanske 7 månaders tävling kan låta lite länge, jag vet hur trötta vi var på stegtävlingen efter ett par månader =)
men detta blir säkert roligare än stegtävlingen (t+)
Quote from Funbeat user on 18 November 2008, 07:42Strålande bild på dig Daniel! När tog du den och i vilken studio? 😉
Strålande bild på dig Daniel! När tog du den och i vilken studio? 😉
Quote from Funbeat user on 18 November 2008, 08:26Jag körde lite rygg en dag här nere på futurum, så tog nån en bild med mobilkameran
Jag körde lite rygg en dag här nere på futurum, så tog nån en bild med mobilkameran
Quote from Funbeat user on 1 December 2008, 07:54Tja!
Vi har överträffat delmålet igen! Men innan jag skickar våra tider till Petter så behöver jag veta att alla har fyllt i sina tider för vecka 48.
Jag tar ett snap shot vid lunch!
Tja!
Vi har överträffat delmålet igen! Men innan jag skickar våra tider till Petter så behöver jag veta att alla har fyllt i sina tider för vecka 48.
Jag tar ett snap shot vid lunch!
Quote from Funbeat user on 9 December 2008, 08:24Hej!
Vi har ett snitt på ca 280 min/person och vecka just nu. Det är ju grymt bra! Jag satte upp ett nytt mål som kanske är lite mer realistiskt 180 min/person och vecka.Målet är ett snitt så om man inte kommer upp i 180 min en vecka så har ju säkert nå
Hej!
Vi har ett snitt på ca 280 min/person och vecka just nu. Det är ju grymt bra! Jag satte upp ett nytt mål som kanske är lite mer realistiskt 180 min/person och vecka.
Målet är ett snitt så om man inte kommer upp i 180 min en vecka så har ju säkert nå
Quote from Funbeat user on 9 December 2008, 14:57hej, personligen så tittar jag inte så mycket på målen, jag försöker bara träna lite mer än vanligt.
bra jobbat den tredje tävlingsveckan lag2!! (t+)
hej, personligen så tittar jag inte så mycket på målen, jag försöker bara träna lite mer än vanligt.
bra jobbat den tredje tävlingsveckan lag2!! (t+)