Quote from Guest on 3 January 2012, 22:29När jag registrar ett träningspass så är det default att passet delas på facebook. Går det att ändra default inställningen så att alla pass inte delas automatiskt? Om det går var gör man det?
När jag registrar ett träningspass så är det default att passet delas på facebook. Går det att ändra default inställningen så att alla pass inte delas automatiskt? Om det går var gör man det?
Quote from Lotta Lindström on 3 January 2012, 22:39Under "Mina inställningar" och sen "Andra sajter" finns det en knapp att trycka på.
Under "Mina inställningar" och sen "Andra sajter" finns det en knapp att trycka på.
Quote from Funbeat user on 4 January 2012, 17:57Jag kan inte heller dela , ibland får jag radera o göra om inlägget flera gånger . Kvällens pass kom inte med !?!
Jag kan inte heller dela , ibland får jag radera o göra om inlägget flera gånger . Kvällens pass kom inte med !?!
Quote from Funbeat user on 5 January 2012, 22:52Tack Sara! Det var precis vad jag letade efter 🙂
Tack Sara! Det var precis vad jag letade efter 🙂