Quote from Guest on 20 July 2009, 20:17Vilken träningsform är bäst under graviditeten? Hur tränar ni i början, mitten resp slutet av graviditeten?!
//Susanna
Vilken träningsform är bäst under graviditeten? Hur tränar ni i början, mitten resp slutet av graviditeten?!
//Susanna
Quote from Funbeat user on 20 July 2009, 20:27Hej! Tränade löpning fram till runt vecka 23, även om det i slutet gick väldigt sakta. Därefter hade jag lite problem att hitta en bra täningsform, men sen fastnade jag för spinning, nere på gymmet. Perfekt att kunna vila och ta i när man vill. Är nu i ve
Hej! Tränade löpning fram till runt vecka 23, även om det i slutet gick väldigt sakta. Därefter hade jag lite problem att hitta en bra täningsform, men sen fastnade jag för spinning, nere på gymmet. Perfekt att kunna vila och ta i när man vill. Är nu i ve
Quote from Funbeat user on 21 July 2009, 13:22Joggade också i början, men har fått ge upp nu (v23). Sen finns det trots allt rätt mycket att hitta på. Lätt (!) styrketräning, stavgång (underskattat), cykel, spinning, simning, roddmaskin... Lite utifrån vem man är och hur man mår såklart. Gäller väl s
Joggade också i början, men har fått ge upp nu (v23). Sen finns det trots allt rätt mycket att hitta på. Lätt (!) styrketräning, stavgång (underskattat), cykel, spinning, simning, roddmaskin... Lite utifrån vem man är och hur man mår såklart. Gäller väl s
Quote from Funbeat user on 28 July 2009, 07:59Hej!
Jag håller mig till en hel del promenader ( samt att jag går upp till 0,5-1 mil om dagen på jobbet!) + lättare och anpassad styrketräning. Funkar jätte bra! Dock saknar jag att kunna "ta ut" mig rejält, känna att kroppen verkligen får jobba och svett
Hej!
Jag håller mig till en hel del promenader ( samt att jag går upp till 0,5-1 mil om dagen på jobbet!) + lättare och anpassad styrketräning. Funkar jätte bra! Dock saknar jag att kunna "ta ut" mig rejält, känna att kroppen verkligen får jobba och svett
Quote from Funbeat user on 28 July 2009, 20:38Hej! Jag tycker att det blir svårare och svårare att hitta ett sätt att ta ut mig på, eller något som åtminstonde liknar det. Spinning har funkat bra tills nu, körde ett pass idag och nu tar magen i uppe vid revbenen, så det börjar bli svårt att böja sig
Hej! Jag tycker att det blir svårare och svårare att hitta ett sätt att ta ut mig på, eller något som åtminstonde liknar det. Spinning har funkat bra tills nu, körde ett pass idag och nu tar magen i uppe vid revbenen, så det börjar bli svårt att böja sig
Quote from Funbeat user on 13 August 2009, 14:33Idag är det 3 veckor sen prinsessa nr 4 blev född.
Jag är alltid aktiv..hehe spelar ingen roll om jag är gravid eller ej.Olika bara för olika graviditeter, det handlar om kroppskännedom och anpassning av olika förhållanden.
Grav. 3 körde jag spinning he
Idag är det 3 veckor sen prinsessa nr 4 blev född.
Jag är alltid aktiv..hehe spelar ingen roll om jag är gravid eller ej.
Olika bara för olika graviditeter, det handlar om kroppskännedom och anpassning av olika förhållanden.
Grav. 3 körde jag spinning he