Quote from Guest on 8 June 2006, 22:29Jag har ställt in att jag vill ha den glidande över 30 dagar,,,,,men så ibland när jag startar sidan så är den tillbaka på 7 dagar. Varför stannar den ite där den ska? Samma sak med hur många dagars tränings som ska visas (av genomförda och planerade),,,j
Jag har ställt in att jag vill ha den glidande över 30 dagar,,,,,men så ibland när jag startar sidan så är den tillbaka på 7 dagar. Varför stannar den ite där den ska? Samma sak med hur många dagars tränings som ska visas (av genomförda och planerade),,,j
Quote from Magnus Gelang on 8 June 2006, 22:39Och en sak till (som kanske nån annan redan tagit upp),,,när jag tittar på min kalender så finns det ju i kollumnen längst till vä en sammanräkning av hur många minuter man tränat,,,,men där räknas också in pass som är planerade men ej genomförda ännu. Så
Och en sak till (som kanske nån annan redan tagit upp),,,när jag tittar på min kalender så finns det ju i kollumnen längst till vä en sammanräkning av hur många minuter man tränat,,,,men där räknas också in pass som är planerade men ej genomförda ännu. Så
Quote from Funbeat user on 9 June 2006, 08:06Angående inställningarna: Kan det vara så att du byter dator eller går in i Windows med någons annans namn? Inställningarna sparas som cookies, dvs en liten fil på datorn, och om du då byter dator eller använder någon annans konto så kommer den inte hitta
Angående inställningarna: Kan det vara så att du byter dator eller går in i Windows med någons annans namn? Inställningarna sparas som cookies, dvs en liten fil på datorn, och om du då byter dator eller använder någon annans konto så kommer den inte hitta
Quote from Magnus Gelang on 9 June 2006, 09:17Jag kollar ju funbeat på olika datorer om det är så du menar. Jag kollar både på jobbet (som nu) och på 3 olika datorer hemma. Kan det vara så du menar?
Vi har inte olika profiler hemma så allt går i min mans namn.
Jag kollar ju funbeat på olika datorer om det är så du menar. Jag kollar både på jobbet (som nu) och på 3 olika datorer hemma. Kan det vara så du menar?
Vi har inte olika profiler hemma så allt går i min mans namn.
Quote from Funbeat user on 9 June 2006, 09:28Cookien ligger på varje enskild dator vilket gör att du måste ändra på varje dator för sig. Sen ligger det kvar på den datorn från gång till gång.
Cookien ligger på varje enskild dator vilket gör att du måste ändra på varje dator för sig. Sen ligger det kvar på den datorn från gång till gång.
Quote from Magnus Gelang on 9 June 2006, 12:53Aha det visste inte jag. Då ska jag testa det. Tack så mycket.
Aha det visste inte jag. Då ska jag testa det. Tack så mycket.