Quote from Guest on 18 July 2010, 17:12I onsdags tänkte jag att cykla en ny runda, men det va det värsta som jag har cyklat någongång. Halva sträckan va ny sladdat grusväg med stora lösa stenar. Det va så jobbigt och gjorde så ont i min handled som jag har operedat i april. Och idag har jag så
I onsdags tänkte jag att cykla en ny runda, men det va det värsta som jag har cyklat någongång. Halva sträckan va ny sladdat grusväg med stora lösa stenar. Det va så jobbigt och gjorde så ont i min handled som jag har operedat i april. Och idag har jag så
Quote from Funbeat user on 18 July 2010, 17:22Isch Maire. Det var inte roligt. Hoppas handleden blir bättre snart.
Isch Maire. Det var inte roligt. Hoppas handleden blir bättre snart.
Quote from Funbeat user on 18 July 2010, 21:40Se upp med kortison! Det är ungefär som ett universalt smörjmedel... funkar bra i början men bieffekterna är tråkiga. Speciellt den som försöker gå ner i vikt.
Se upp med kortison! Det är ungefär som ett universalt smörjmedel... funkar bra i början men bieffekterna är tråkiga. Speciellt den som försöker gå ner i vikt.
Quote from Funbeat user on 18 July 2010, 22:36be och få tradolan istället för kortison
be och få tradolan istället för kortison
Quote from Funbeat user on 18 July 2010, 22:41Starkt beroendeframkallande. Hur skulle det göra saken bättre?
Starkt beroendeframkallande. Hur skulle det göra saken bättre?
Quote from Funbeat user on 18 July 2010, 22:43inte om du verkligen har värk, och bara tar den just då.
inte om du verkligen har värk, och bara tar den just då.
Quote from Funbeat user on 19 July 2010, 11:35Jo jag är bekant med preparatet men kortisonet är förhoppningsvis till för att dämpa en inflammation som orsakar värken. Tradolan dämpar bara smärtan genom att påverka CNS. Behandlande läkare har bäst koll på vilka kombinationer man kan rekommendera.
Den
Jo jag är bekant med preparatet men kortisonet är förhoppningsvis till för att dämpa en inflammation som orsakar värken. Tradolan dämpar bara smärtan genom att påverka CNS. Behandlande läkare har bäst koll på vilka kombinationer man kan rekommendera.
Den
Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 13:43Hej P Dahl, jag tål inte Tradolan jag får nässelfeber av dem tabletterna. Snart jag vet inte va jag ska göra, bara ligga i sängen och tycka syndom mig själv.
Hej P Dahl, jag tål inte Tradolan jag får nässelfeber av dem tabletterna. Snart jag vet inte va jag ska göra, bara ligga i sängen och tycka syndom mig själv.
Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 17:18Har du varit hos doktorn eller sjukgymnasten och kollat upp handleden den senaste gången?
Har du varit hos doktorn eller sjukgymnasten och kollat upp handleden den senaste gången?