Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelDesigna en egen cylkeltröja ?
You need to log in to create posts and topics.

12

Halloj, Är det någon som har tips på något företag som säljer och trycker egendesignade cykeltröjor ? Tänkte ta fram en schysst/snygg för vårt företag där det finns en hel del cyklister/MB-åkare.

en: http://www.kalaswear.se/

Eller Trimtex, prata med Silva

Biemme har bra grejor.

De flesta märken erbjuder det. Jag skulle vända mig till någon firma i Italien, t.ex. Biemme, Castelli, Santini, Parentini eller Marcello Bergamo, alternativt Frankrike, t.ex. Noret.

Dem svenska leverantörerna som nämnts här är bra att ha att göra med och det är minst strul, oftast snabba leveranser men högre pris. Sen är det klart billigare att beställa i europa men då får man räkna med långa leveranstider och nästan garanterat strul

> De svenska leverantörerna som nämnts här är bra att ha att göra med och det är minst strul, oftast snabba leveranser men högre pris.

...och sämre kläder. Snabba leveranser kan också diskuteras. Trimtex har t.ex. aldrig imponerat på mig.

Funkar det bra med engelska om man handlar av Biemme, Castelli, Santini, Parentini, Marcello Bergamo, Noret eller Muta?

(för jag antar att det inte blir svenska...)

Jodå. Det ska det göra. Majoriteten av alla cykelkläder görs i Italien så de är vana.

Trimtex har faktiskt ryckt upp sig både på design och kvalisort. Men 800:- för ett par byxor som man ändå vurpat sönder innan midsommar?

12