Quote from Guest on 5 March 2011, 21:37Fick hjälp med att flagga diskussioner förra gången.
Nu vill jag gärna veta hur man flaggar eller sparar när någon lagt in ett motionslopp och ingen skrivit någon kommentar.
Är man tvungen att skriva en kommentar och sen flagga den kommentaren eller fin
Fick hjälp med att flagga diskussioner förra gången.
Nu vill jag gärna veta hur man flaggar eller sparar när någon lagt in ett motionslopp och ingen skrivit någon kommentar.
Är man tvungen att skriva en kommentar och sen flagga den kommentaren eller fin
Quote from Magnus Gelang on 5 March 2011, 21:47När man ska flagga en tävling så tror jag man måste skriva en kommentar först och sen flagga den kommentaren.
När man ska flagga en tävling så tror jag man måste skriva en kommentar först och sen flagga den kommentaren.
Quote from Funbeat user on 5 March 2011, 21:47Ett sätt är att lägga in den i kalendern tills vidare, då kommer den med i din lista på planerade tävlingar och man kan den vägen ta sig till diskussionen, eller vad man vill kolla på-
Ett sätt är att lägga in den i kalendern tills vidare, då kommer den med i din lista på planerade tävlingar och man kan den vägen ta sig till diskussionen, eller vad man vill kolla på-
Quote from Funbeat user on 5 March 2011, 21:49Om du anmäler dig till loppet så kommer det upp på "Min startsida" i listan "Min planerade träning" om du valt att visa den i någon av kolumnerna. Edit: Alternativt i listan "Mina planerade lopp och tävlingar" på "Min Träning".
Många (däribland jag) tyck
Om du anmäler dig till loppet så kommer det upp på "Min startsida" i listan "Min planerade träning" om du valt att visa den i någon av kolumnerna. Edit: Alternativt i listan "Mina planerade lopp och tävlingar" på "Min Träning".
Många (däribland jag) tyck
Quote from Funbeat user on 5 March 2011, 22:04Det var som jag misstänkte alltså.
Tack för hjälpen alla!
Det var som jag misstänkte alltså.
Tack för hjälpen alla!
Quote from Elias Engqvist on 5 March 2011, 22:19Man kan också lägga upp en mapp med funbeatfavoriter i sin browser
Man kan också lägga upp en mapp med funbeatfavoriter i sin browser
Quote from Funbeat user on 6 March 2011, 10:54Väldigt enkelt Christer. När man tänker på det. Bra!
Väldigt enkelt Christer. När man tänker på det. Bra!