Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelDet där med att köpa cykel..igen …
You need to log in to create posts and topics.

12

Tjenare!
Vill gärna köpa en racercykel, för motionsbruk. Men min snålhet sätter käppar i hjulen.. Efter ha sökt runt på hela internet efter en passande billig cykel så har jag nu gett upp. Va racecyklade kortväxta personer på förr? Själv är jag knappt 17

Försöker inte att låta dryg eller något liknande, men cyklar liknande dom på bilderna kan man hitta hos dom företag som ansvarar för renhållning och service av gatorna.
Dom röjer undan cyklarna för att kunna komma fram. Dom står ett tag innan dom körs til

Hahaha!!! Köp en riktig cykel.

Den blåvita crescenten ser precis ut som min gamla som jag slängde för ca 3 år sen, hur ingen aning om hur den skulle kommit ner till Värnamo området, Finns ju fler av samma sort men ändå 🙂
Det är förmodligen mer meckande än cyklande på den här prisklas

Tyckte först det var riktigt dryga svar du fick.
Sen tittade jag på bilderna.......

Åk till Myresjö http://www.haggs.nu/catalog/index.php
Sivert kan säkert erbjuda dig nåt till rätt pris

Att köpa flaskställ till den översta skulle väl nästan kosta lika mycket som cykeln är värd, men iofs, går kanske att utnyttja pakethållaren.... haha.

Nä, men allvarligt talat, skulle du köpt en bil för 500kr eller skulle du istället lagt ner lite pengar

Att åka dit överhuvudtaget skulle vara i onödan, oberoende av cyklarnas storlek.

Du ville ha billigt. Att få dem att rulla säkert komma att kosta dig en vacker slant ändå. Att köpa komponenter en-och-en är dyrt. Lägg till kostnaden för verktyg, jakt efte

Väl talat.

Daniel, har du holdt semester.?

12