Quote from Guest on 24 July 2008, 10:36Nu behöver jag råd (i dubbel bemärkelse!) av en samling människor som kanske känner igen mitt lilla dilemma...
Ibland kommer man ju till en platå i sin utveckling. En fas när träningen och tävlandet inte längre bidrar till några resultatförbättringar. Of
Nu behöver jag råd (i dubbel bemärkelse!) av en samling människor som kanske känner igen mitt lilla dilemma...
Ibland kommer man ju till en platå i sin utveckling. En fas när träningen och tävlandet inte längre bidrar till några resultatförbättringar. Of
Quote from Lotta W on 24 July 2008, 10:46Jag brukar arbeta, mot betalning...
Jag brukar arbeta, mot betalning...
Quote from Fredrik Olsson on 24 July 2008, 11:20Försöka få en sponsor?
Försöka få en sponsor?
Quote from Funbeat user on 24 July 2008, 12:25Sälj av din nya platt TV.
Sälj av din nya platt TV.
Quote from Funbeat user on 24 July 2008, 13:22Nja Stefan, när det gäller TV så är jag av principen "byt inte ut nåt som funkar". Alltså kör jag fortfarande med en gammal hederlig, billig tjock-TV.
När det gäller cyklar däremot så har jag inga problem att byta ut helt ok grejor mot nåt ännu bättre!N
Nja Stefan, när det gäller TV så är jag av principen "byt inte ut nåt som funkar". Alltså kör jag fortfarande med en gammal hederlig, billig tjock-TV.
När det gäller cyklar däremot så har jag inga problem att byta ut helt ok grejor mot nåt ännu bättre!
N
Quote from Funbeat user on 24 July 2008, 13:57Manlig prostitution är lagligt i Australien.
Då kan du träna dagtid och vara öppen för förslag på kvällarna.
Manlig prostitution är lagligt i Australien.
Då kan du träna dagtid och vara öppen för förslag på kvällarna.
Quote from Funbeat user on 24 July 2008, 14:05Fast tur och retur till Sidney kostar ju nästan 30000:- (SAS) så det blir mycket jobb på kvällarna! 😉
Fast tur och retur till Sidney kostar ju nästan 30000:- (SAS) så det blir mycket jobb på kvällarna! 😉
Quote from Funbeat user on 24 July 2008, 14:08Det finns 100 miljoner får som ska klippas om man har fritidsproblem...
Det finns 100 miljoner får som ska klippas om man har fritidsproblem...
Quote from Funbeat user on 25 July 2008, 22:27Ta mitt jobb, då är du klar redan i December..;)
Ta mitt jobb, då är du klar redan i December..;)