Quote from Guest on 10 June 2012, 11:23Jag kommer ingen vart när jag trycker på "create your first workout". Tips mottages tacksamt. Är det en bugg eller? Jag har en 410.a
Jag kommer ingen vart när jag trycker på "create your first workout". Tips mottages tacksamt. Är det en bugg eller? Jag har en 410.a
Quote from Camilla Höög on 10 June 2012, 11:33Börja med att kolla att det inte är din webbläsare som strular. Använder du Internet Explorer nu så är det säkert det om är problemet. Testa med Chrome eller Firefox istället.
Börja med att kolla att det inte är din webbläsare som strular. Använder du Internet Explorer nu så är det säkert det om är problemet. Testa med Chrome eller Firefox istället.
Quote from Funbeat user on 12 June 2012, 09:59Har haft samma problem. IE fungerar ej men i Chrome fungerar det utan problem.
Har haft samma problem. IE fungerar ej men i Chrome fungerar det utan problem.
Quote from Funbeat user on 12 June 2012, 20:56Tack för hjälpen. Nu har jag skapat ett pass och fört över till klockan, återstår att testa.
Tack för hjälpen. Nu har jag skapat ett pass och fört över till klockan, återstår att testa.