Quote from Guest on 30 January 2011, 21:54Hej!
Jag undrar om någon kan svara på min fråga angående den där stapeln (som visas på Min startsida) som visar antalet tränade minuter under de senaste 30 dagarna. Ibland så är hela stapeln mörkgrön och ibland så är sista biten på stapeln ljusgrön. Vad i
Hej!
Jag undrar om någon kan svara på min fråga angående den där stapeln (som visas på Min startsida) som visar antalet tränade minuter under de senaste 30 dagarna. Ibland så är hela stapeln mörkgrön och ibland så är sista biten på stapeln ljusgrön. Vad i
Quote from Funbeat user on 30 January 2011, 22:04En av de små ikonerna är inställningar för fältet. Där kan man läsa:
"Topplistan summerar din och dina kompisars träning för de senaste dagarna. (Den ljusgröna lilla biten på staplarna är träning utförd idag eller igår.) Du kan välja hur många dagar till
En av de små ikonerna är inställningar för fältet. Där kan man läsa:
"Topplistan summerar din och dina kompisars träning för de senaste dagarna. (Den ljusgröna lilla biten på staplarna är träning utförd idag eller igår.) Du kan välja hur många dagar till
Quote from Funbeat user on 30 January 2011, 22:12Aha!! Jag har inte förstått att flikarna satt inne med sådan information.. Tack så mycket för ditt snabba svar!
Aha!! Jag har inte förstått att flikarna satt inne med sådan information.. Tack så mycket för ditt snabba svar!
Quote from Funbeat user on 31 January 2011, 16:32"Hej!
Det är träning den senaste dagen, eventuellt dagarna, som visas där.
Mvh
Olle---- Skickat från Jesper 2011-01-08 20:21:41 ----
Jo. En till fråga. På min startsida atår det min och mina träningkmposars träningar i en lista med gröna staplar, och
"Hej!
Det är träning den senaste dagen, eventuellt dagarna, som visas där.
Mvh
Olle
---- Skickat från Jesper 2011-01-08 20:21:41 ----
Jo. En till fråga. På min startsida atår det min och mina träningkmposars träningar i en lista med gröna staplar, och