Quote from Guest on 2 August 2012, 21:52Igår tog jag en cykeltur c:a 14 km. Gick ganska bra, fast det va början av maj när jag har cyklat sist. Känns lite på min axel, men jag försöker komma igång. Idag har jag så himla träningsvärk i mina ben, att jag vilar idag. Jag har sjukgymnast den 10/8 f
Igår tog jag en cykeltur c:a 14 km. Gick ganska bra, fast det va början av maj när jag har cyklat sist. Känns lite på min axel, men jag försöker komma igång. Idag har jag så himla träningsvärk i mina ben, att jag vilar idag. Jag har sjukgymnast den 10/8 f
Quote from Funbeat user on 2 August 2012, 22:02Hur kändes det medans du cyklade då? Kvittrade fåglarna och var livet fint?
Hur kändes det medans du cyklade då? Kvittrade fåglarna och var livet fint?
Quote from Funbeat user on 2 August 2012, 23:55Fortsätt att cykla en mil ++ varje dag fram till den 10:e så får sjukgymnasten ett bättre underlag att gå på
Fortsätt att cykla en mil ++ varje dag fram till den 10:e så får sjukgymnasten ett bättre underlag att gå på
Quote from Funbeat user on 3 August 2012, 00:01Orsak till uppehåll? Ont i axeln låter som skada. Själv har också hållt upp nästan 2,5 månader i år pga brutet nyckelben (igen!!) och vet att vägen tillbaka är lång. Lycka till och ta det lugnt!
Orsak till uppehåll? Ont i axeln låter som skada. Själv har också hållt upp nästan 2,5 månader i år pga brutet nyckelben (igen!!) och vet att vägen tillbaka är lång. Lycka till och ta det lugnt!
Quote from Funbeat user on 3 August 2012, 23:46Har du även haft skada i benen? Är det den som gör ont eller är det vanlig träningsvärk? Har du också ont i axeln eller känns den bra?
Om du inte har haft någon skada i benen utan bara axeln, och axeln känns bra efter cyklingen tycker jag du ska fortsät
Har du även haft skada i benen? Är det den som gör ont eller är det vanlig träningsvärk? Har du också ont i axeln eller känns den bra?
Om du inte har haft någon skada i benen utan bara axeln, och axeln känns bra efter cyklingen tycker jag du ska fortsät
Quote from Funbeat user on 4 August 2012, 11:16Hej på er!
Jag mår hyfsat, tack och lov.
AM R Medsväska, Jag hörde inte så mycket fåglarna, lyssnade musik i stället.
Per Sandber: Orsaken till uppehåll: axel operation titthål operation, det var slitas, sågat bort ett bit av nyckelbenet, atros, slipning
Hej på er!
Jag mår hyfsat, tack och lov.
AM R Medsväska, Jag hörde inte så mycket fåglarna, lyssnade musik i stället.
Per Sandber: Orsaken till uppehåll: axel operation titthål operation, det var slitas, sågat bort ett bit av nyckelbenet, atros, slipning
Quote from Funbeat user on 4 August 2012, 15:59"Hur kändes det medans du cyklade då? Kvittrade fåglarna och var livet fint?
AM R Medväska
2012-08-02 22:02""Hvorfor er du ikke på vei til Norseman ?
Nu Har mange startet løpingen. !
"Hur kändes det medans du cyklade då? Kvittrade fåglarna och var livet fint?
AM R Medväska
2012-08-02 22:02""
Hvorfor er du ikke på vei til Norseman ?
Nu Har mange startet løpingen. !