Quote from Guest on 7 August 2012, 15:13Ooops! Det var jag som tog sönder Funbeat tidigare idag... Jag skulle bara testa en grej med analysen och när jag var klar var sajten trasig! Jag hoppas att jag inte ställde till det för någon... 😉
Ooops! Det var jag som tog sönder Funbeat tidigare idag... Jag skulle bara testa en grej med analysen och när jag var klar var sajten trasig! Jag hoppas att jag inte ställde till det för någon... 😉
Quote from Funbeat user on 7 August 2012, 15:23😀
Jag har slutat undra vad som händer. Nu är "skit, jag har inte gjort back-up av träningsdagboken på en vecka" det första jag tänker". Hoppet är det sista som lämnar skeppet?
😀
Jag har slutat undra vad som händer. Nu är "skit, jag har inte gjort back-up av träningsdagboken på en vecka" det första jag tänker". Hoppet är det sista som lämnar skeppet?
Quote from Rasmus Olsson on 7 August 2012, 15:27Jenny!!
Jenny!!
Quote from Funbeat user on 7 August 2012, 15:59Nu var du där igen! Sluta Jenny. Jag behöver logga träning annars kan jag inte träna.
Nu var du där igen! Sluta Jenny. Jag behöver logga träning annars kan jag inte träna.
Quote from Funbeat user on 7 August 2012, 16:06Ni han före, jag tänkte precis skriva en tråd (i ett led att öka informationen från oss, vilken inte var bra).
Nedtiden idag har berott på en mycket liten, men viktig, justering av sajten vi gjorde idag. Normalt sett ska det inte leda till problem, trot
Ni han före, jag tänkte precis skriva en tråd (i ett led att öka informationen från oss, vilken inte var bra).
Nedtiden idag har berott på en mycket liten, men viktig, justering av sajten vi gjorde idag. Normalt sett ska det inte leda till problem, trot
Quote from Funbeat user on 7 August 2012, 16:07Nä, men denna gången var det inte jag...
VEM VAR DET?! VEM VAR DET SOM KASTA?!!!
😉
Edit: Olle hann svara innan jag hann posta frågan. 😉
Nä, men denna gången var det inte jag...
VEM VAR DET?! VEM VAR DET SOM KASTA?!!!
😉
Edit: Olle hann svara innan jag hann posta frågan. 😉
Quote from Funbeat user on 7 August 2012, 16:18Det var jag Jenny.
Förresten så i tristessen så kom jag inte in på startsidan så jag testade beta-analysen och där gick det att komma in. Testade mitt emellan flera misslyckade försök att komma in på startsidan. Så... analysen ligger nån annan stans?
Det var jag Jenny.
Förresten så i tristessen så kom jag inte in på startsidan så jag testade beta-analysen och där gick det att komma in. Testade mitt emellan flera misslyckade försök att komma in på startsidan. Så... analysen ligger nån annan stans?
Quote from Funbeat user on 7 August 2012, 16:18De kopplar till olika funktioner "bakom" sajten, så att säga.
De kopplar till olika funktioner "bakom" sajten, så att säga.
Quote from Funbeat user on 7 August 2012, 16:25Ah. Snyggt jobbat. Hoppas på en ljus och stabil framtid.
Ah. Snyggt jobbat. Hoppas på en ljus och stabil framtid.