Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag vet att vi har diskuterat detta tidigare, men jag vet inte vad svaret blev.
När jag väljer att visa mi träning i kalender så väljer jag t.ex visningsläge: 21 dagar framåt och 30 dagar bakåt. Detta för att jag ska kunna klicka på ett datum framåt i tid

Medhåll!

Det finns fler ställen man skulle önska att FB "kom ihåg" ens val. Jag skulle t.ex. uppskatt om de avancerade inställningarna visades varje gång jag lägger in träning, eftersom jag använder dem.

Ja själv använder jag ju inte några avancerade inställningar, men jag tycker ju generellt att det man har valt skulle sparas. Är det inte sånt man har cockies till eller har jag fattat helt fel (datorer är liksom inte min grej :)).
Det man väljer på start

Ja, detta har jag tagit upp tidigare också... Men jag skulle gissa på att Olle har massvis med kodande för sig och att han inte kan göra allt samtidigt. Ett tips när du planerar träning framåt (så länge) är att du stannar kvar i den rutan du kommer till n

Jo jag förstår hur du menar, men det är just den saken jag vill komma ifrån,,,,att behöva räkna ut vilket datum det är. Jag tänker mer i veckodagar än i datum ibland 🙂

Jo, det gör ju jag också och skulle verkligen föredra om kalendern kunde "fastna" i den inställning man väljer. Men på nåt sätt får man ju överleva tills det händer.. =)

Jag skulle också tycka att det var en önskvärd funktion!! =)