Quote from Guest on 5 January 2009, 00:10Finns det något sätt att ändra inställningarna permanent på detta tårtbitsdiagram? 60 dagar är den inställning som alltid kommer upp, och det skulle vara kul om man kunde få ställa in sin egen inställning permanent, precis som man kan göra överallt annars
Finns det något sätt att ändra inställningarna permanent på detta tårtbitsdiagram? 60 dagar är den inställning som alltid kommer upp, och det skulle vara kul om man kunde få ställa in sin egen inställning permanent, precis som man kan göra överallt annars
Quote from Funbeat user on 5 January 2009, 00:20Vet inte om jag uppfattat frågan rätt, men precis ovanför cirkeldiagrammet finns rubriken "Vanligaste träning dagarna". Testa att byt värde där från 60 till något annat??
Vet inte om jag uppfattat frågan rätt, men precis ovanför cirkeldiagrammet finns rubriken "Vanligaste träning dagarna". Testa att byt värde där från 60 till något annat??
Quote from Camilla Höög on 5 January 2009, 02:13Om boxen ovanför diagrammet inte gör det permanent så går det inte. Nu vet jag inte hur länge inställningen sitter...under sessionen kanske...
Det är upp till Olle att fixa det.
Om boxen ovanför diagrammet inte gör det permanent så går det inte. Nu vet jag inte hur länge inställningen sitter...under sessionen kanske...
Det är upp till Olle att fixa det.
Quote from Funbeat user on 5 January 2009, 08:53Inställningen lagras som en kaka, så om allt står rätt till ska inställningen stanna om du är på samma dator. Byter du däremot dator, väntar för länge, eller inte tillåter cookies i din browser så försvinner inställningen.
Inställningen lagras som en kaka, så om allt står rätt till ska inställningen stanna om du är på samma dator. Byter du däremot dator, väntar för länge, eller inte tillåter cookies i din browser så försvinner inställningen.
Quote from Funbeat user on 6 January 2009, 16:32Jag får byta i "drop-down-list" varje gång jag går in på sidan. Tycker bara att det man valt senast kunde komma upp nästa gång man loggar in också.
Jag får byta i "drop-down-list" varje gång jag går in på sidan. Tycker bara att det man valt senast kunde komma upp nästa gång man loggar in också.
Quote from Camilla Höög on 6 January 2009, 16:54Det som du väljer stannar kvar om du om läste Olles inlägg ovan. Om du däremot tar bort dina cookies så försvinner inställningen.
För mig så stannar inställningen kvar.
Det som du väljer stannar kvar om du om läste Olles inlägg ovan. Om du däremot tar bort dina cookies så försvinner inställningen.
För mig så stannar inställningen kvar.