Quote from Guest on 8 September 2008, 11:03Kan man få fram diagram på dagsnoteringar (vikt) så som man kan på träningen?
Vill kolla hur min vikt legat och hur jag har tränat när den legat på en bra nivå 🙂
Kan man få fram diagram på dagsnoteringar (vikt) så som man kan på träningen?
Vill kolla hur min vikt legat och hur jag har tränat när den legat på en bra nivå 🙂
Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 11:13Dagsnoteringar finns med att välja i diagramfunktionen, så det är bara att göra det (välja) och vraka. Det verkar som den räknar snitt på vilopuls & vikt, och summa på kaloriintag.
Dagsnoteringar finns med att välja i diagramfunktionen, så det är bara att göra det (välja) och vraka. Det verkar som den räknar snitt på vilopuls & vikt, och summa på kaloriintag.
Quote from Jan Lundquist on 8 September 2008, 11:15Apropå dagsnoteringar. Jag ser inte att man kan ha mål per dag. Har jag missat något eller har Olle missat funktionen?
Apropå dagsnoteringar. Jag ser inte att man kan ha mål per dag. Har jag missat något eller har Olle missat funktionen?
Quote from Camilla Höög on 8 September 2008, 12:34Jag tror nog att det är ett medvetet val från Olle att inte ha mål som utvärderas per dag. Det skulle bli extremt många mål om dagsmål var möjligt.
Jag tror nog att det är ett medvetet val från Olle att inte ha mål som utvärderas per dag. Det skulle bli extremt många mål om dagsmål var möjligt.
Quote from Olof Robertson on 8 September 2008, 13:03Tack, hittade det 🙂
Tack, hittade det 🙂