Quote from Guest on 2 August 2014, 16:50Jag har ett diagram som visar min sträcka i olika grenar - löpning, cykel, vandring etc. - per månad. Nu när juli är slut konstaterade jag att det är den månad då jag sprungit längst i år. Träningen har gått åt rätt håll i år och det visar sig i diagramme
Jag har ett diagram som visar min sträcka i olika grenar - löpning, cykel, vandring etc. - per månad. Nu när juli är slut konstaterade jag att det är den månad då jag sprungit längst i år. Träningen har gått åt rätt håll i år och det visar sig i diagramme
Quote from Camilla Höög on 2 August 2014, 17:00Om du visar din träning för andra så kan vi nog komma på vad det beror på.
Om du visar din träning för andra så kan vi nog komma på vad det beror på.
Quote from Funbeat user on 2 August 2014, 18:28Ah, sorry, vill helst inte göra det. Men det kanske kan hjälpa att jag berättar vad jag har för inställningar i diagrammet? (Går det att bifoga en skärmdump, hittade inte hur?)
Typ: Linje
Storlek: Stor
Visa värden: Ja
Datum: Senaste 12 månaderna
Datasiff
Ah, sorry, vill helst inte göra det. Men det kanske kan hjälpa att jag berättar vad jag har för inställningar i diagrammet? (Går det att bifoga en skärmdump, hittade inte hur?)
Typ: Linje
Storlek: Stor
Visa värden: Ja
Datum: Senaste 12 månaderna
Datasiff
Quote from Funbeat user on 2 August 2014, 20:32Där finns en bug som göra visa veckor från förra året hamna som siste i detta året.
Där finns en bug som göra visa veckor från förra året hamna som siste i detta året.
Quote from Funbeat user on 2 August 2014, 21:05Tack Ryan! Ja, det kan så klart stöka till siffrorna!
Tack Ryan! Ja, det kan så klart stöka till siffrorna!