Quote from Guest on 4 December 2009, 11:02Jag skulle vilja kunna plotta mina träningsmånader mot varandra för olika år. Antingen begära upp alla november t ex, eller få upp kurvorna för flera år parallellt.
Kunna se om jag bara inbillar mig att jag har en träningsdipp varje novemberdecember t ex,
Jag skulle vilja kunna plotta mina träningsmånader mot varandra för olika år. Antingen begära upp alla november t ex, eller få upp kurvorna för flera år parallellt.
Kunna se om jag bara inbillar mig att jag har en träningsdipp varje novemberdecember t ex,
Quote from Bjarne Lewin on 4 December 2009, 11:12Jag skulle vilja kunna öppna två eller flera år samtidigt och få dem ovanpå varandra. Jag menar tex blåa staplar för 2008 och gröna staplar för 2009, så att januari 2008 kommer bredvid janurari 2009 och sen februari 2008 föjt av februari 2009 osv
Det sku
Jag skulle vilja kunna öppna två eller flera år samtidigt och få dem ovanpå varandra. Jag menar tex blåa staplar för 2008 och gröna staplar för 2009, så att januari 2008 kommer bredvid janurari 2009 och sen februari 2008 föjt av februari 2009 osv
Det sku
Quote from Bertil Nolheim on 4 December 2009, 11:14+1.
Jag skulle dessutom vilja ha "hyperlänkade" staplar, dvs. komma till aktuell period i kalender eller lista när man klickar på en stapel. Det händer att jag undrar vad jag gjorde vid en viss stapel.
+1.
Jag skulle dessutom vilja ha "hyperlänkade" staplar, dvs. komma till aktuell period i kalender eller lista när man klickar på en stapel. Det händer att jag undrar vad jag gjorde vid en viss stapel.
Quote from Bjarne Lewin on 4 December 2009, 11:16Edit startar en egen tråd i stället annars blir det bara rörigt
Edit startar en egen tråd i stället annars blir det bara rörigt
Quote from Funbeat user on 4 December 2009, 11:16Lars M: Ja, det där har jag också tänkt på, kunna få upp vad den röda delen av en stapel består av t ex.
Lars M: Ja, det där har jag också tänkt på, kunna få upp vad den röda delen av en stapel består av t ex.
Quote from Funbeat user on 5 December 2009, 11:44Varför det Evely? Jag tycker ni beskriver precis samma sak!?!
Varför det Evely? Jag tycker ni beskriver precis samma sak!?!
Quote from Bjarne Lewin on 5 December 2009, 14:32Så bra då! Varför säger du varför 😉
Aha nu förstår jag. Inlägget jag editerade var om ett annat diagram och att blanda in det här skulle bara sluta med att ingen visste vilket diagram de andra pratar om 🙂
Därför startade jag en till tråd 🙂
Så bra då! Varför säger du varför 😉
Aha nu förstår jag. Inlägget jag editerade var om ett annat diagram och att blanda in det här skulle bara sluta med att ingen visste vilket diagram de andra pratar om 🙂
Därför startade jag en till tråd 🙂
Quote from Funbeat user on 5 December 2009, 19:14Ahaaaa, jag den tråden såg jag nog senare i bläddringen om du har editerat bort innehållet härifrån?
Jag trodde du syftade till ditt första inlägg här som jag tyckte var precis samma som Linglings 🙂
Ahaaaa, jag den tråden såg jag nog senare i bläddringen om du har editerat bort innehållet härifrån?
Jag trodde du syftade till ditt första inlägg här som jag tyckte var precis samma som Linglings 🙂
Quote from Funbeat user on 5 December 2009, 20:06Det blir förvirrade när medlemmar börjar på att ta på sig ansvaret som moderatorer!
Det här var alldeles för gemytlig stämning för att lösa saker och man bör beakta vad polisen säger om OT.
Det blir förvirrade när medlemmar börjar på att ta på sig ansvaret som moderatorer!
Det här var alldeles för gemytlig stämning för att lösa saker och man bör beakta vad polisen säger om OT.
Quote from Funbeat user on 6 December 2009, 14:52En annan bra funktion vore att kunna spara olika diagramvyer med sina favoritinställningar.
mvh
Marcus
En annan bra funktion vore att kunna spara olika diagramvyer med sina favoritinställningar.
mvh
Marcus