Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatDiagrammen
You need to log in to create posts and topics.

Jag skulle vilja kunna plotta mina träningsmånader mot varandra för olika år. Antingen begära upp alla november t ex, eller få upp kurvorna för flera år parallellt.
Kunna se om jag bara inbillar mig att jag har en träningsdipp varje novemberdecember t ex,

Jag skulle vilja kunna öppna två eller flera år samtidigt och få dem ovanpå varandra. Jag menar tex blåa staplar för 2008 och gröna staplar för 2009, så att januari 2008 kommer bredvid janurari 2009 och sen februari 2008 föjt av februari 2009 osv

Det sku

+1.

Jag skulle dessutom vilja ha "hyperlänkade" staplar, dvs. komma till aktuell period i kalender eller lista när man klickar på en stapel. Det händer att jag undrar vad jag gjorde vid en viss stapel.

Edit startar en egen tråd i stället annars blir det bara rörigt

Lars M: Ja, det där har jag också tänkt på, kunna få upp vad den röda delen av en stapel består av t ex.

Varför det Evely? Jag tycker ni beskriver precis samma sak!?!

Så bra då! Varför säger du varför 😉

Aha nu förstår jag. Inlägget jag editerade var om ett annat diagram och att blanda in det här skulle bara sluta med att ingen visste vilket diagram de andra pratar om 🙂

Därför startade jag en till tråd 🙂

Ahaaaa, jag den tråden såg jag nog senare i bläddringen om du har editerat bort innehållet härifrån?
Jag trodde du syftade till ditt första inlägg här som jag tyckte var precis samma som Linglings 🙂

Det blir förvirrade när medlemmar börjar på att ta på sig ansvaret som moderatorer!

Det här var alldeles för gemytlig stämning för att lösa saker och man bör beakta vad polisen säger om OT.

En annan bra funktion vore att kunna spara olika diagramvyer med sina favoritinställningar.

mvh
Marcus