Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatDiagrammet, fattar inte?
You need to log in to create posts and topics.

Hejhej!

Har länge funderat på diagrammet här på sidan.. Staplarna står för antal träningsminuter, men vad anger den lite mörkare färgen?
Snittminuter?
Någon som vet?
Tack, adam.

Klicka pa den lillla pilen ovanfor sa kan du se

//////////////

Staplarna i diagrammet visar din träning i antal minuter för den dagen. Dagens datum ligger längst till höger. Den mörkare ytan bakom staplarna visar hur mycket du tränat i snitt för de se

okej.. har försökt att ändra dagar, (10 som standard), men det håller aldrig i sig eller så.. går alltid tillbaka till tio om man t.ex. går till "översikt" o sen tillbaka till diagram, rutan är inte ens ikryssad längre..

Hur gör man för att det alltid sk

Det diagram som Magnus pratar om ligger på "Min startsida".
Det diagrammet du pratar om är "Visa i diagram" och glömmer alla inställningar så fort du går därifrån, så det du önskar går inte.
Det förvirrande i ditt inlägg var att du undrade vad det lite mö

Nu blir jag också förvirrad. Det gäller väl diagrammet på typ startsidan eller under min träning? Där är staplarna helt klart ljusa och snittet mörkare iaf.

Det beror på vilket diagram han pratar om 🙂
På startsidan är staplarna ljusblå och snittet mörkblått.
På "Visa i diagram" är det tvärtom och snittet visas som en ljusblå linje (dvs. default-inställningarna).

jag menar ju såklart det på "min startsida". 😉
Inte Min Träning - Visa i diagram.

Förstår ni? 🙂

Japp, vi förstår...nästan... 🙂

Det jag inte förstår är:
"okej.. har försökt att ändra dagar, (10 som standard), men det håller aldrig i sig eller så.. går alltid tillbaka till tio om man t.ex. går till "översikt" o sen tillbaka till diagram, rutan är i

Ja, då förstår jag dig..
just den frågan var ju till "visa i diagram"..
förlåt mig för min otydlighet.
Jag trodde att de två olika diagrammen hörde ihop..
Jag har iaf fått svar på min(a) frågor..
tack 🙂
Tjing!