Quote from Guest on 2 January 2011, 09:37Jag har roat mig med att gå ner i vikt sedan september och kolla snittvikten per vecka för att se hur jag lyckats trots toppar och dalar. Först räckte intervallen "(Senaste 60 dagarna)" och "(Senaste 90 dagarna)" men efter 90 dagar fick jag förlita mig på
Jag har roat mig med att gå ner i vikt sedan september och kolla snittvikten per vecka för att se hur jag lyckats trots toppar och dalar. Först räckte intervallen "(Senaste 60 dagarna)" och "(Senaste 90 dagarna)" men efter 90 dagar fick jag förlita mig på
Quote from Tini Kjellin on 2 January 2011, 09:47I "Visa i lista" kan jag hämta för datum intervall som inte fungerar i diagrammet. Men det är bara värden från träningar, inte från dagsnoteringar. Diagrammet verkar ha problem lite allmänt med att hämta data, även träningsdata. Jag har försökt med datumi
I "Visa i lista" kan jag hämta för datum intervall som inte fungerar i diagrammet. Men det är bara värden från träningar, inte från dagsnoteringar. Diagrammet verkar ha problem lite allmänt med att hämta data, även träningsdata. Jag har försökt med datumi