Quote from Guest on 15 August 2014, 08:54"Alla löpare pratar om kilometertider. Du vet säkert exakt vilken kilometertid du snittar när du springer milen. Men hur fort går det när du kör ditt max på 1000 meter? Vi välkomnar alla typer av löpare till Diamond 1000 oavsett om du springer en kilomete
"Alla löpare pratar om kilometertider. Du vet säkert exakt vilken kilometertid du snittar när du springer milen. Men hur fort går det när du kör ditt max på 1000 meter? Vi välkomnar alla typer av löpare till Diamond 1000 oavsett om du springer en kilomete
Quote from Funbeat user on 15 August 2014, 09:04Är det någon mer här på funbeat som ska springa det här loppet?
Är det någon mer här på funbeat som ska springa det här loppet?
Quote from Funbeat user on 15 August 2014, 10:00Jo, jag ska väl det. Fast det var inte min idé, jag blev anmäld av fästmannen! Jag som är så långsam!
Jo, jag ska väl det. Fast det var inte min idé, jag blev anmäld av fästmannen! Jag som är så långsam!
Quote from Funbeat user on 15 August 2014, 10:02Men skönt att höra, det är jag med 🙂
Kul att det var någon mer här som ska springa!
Men skönt att höra, det är jag med 🙂
Kul att det var någon mer här som ska springa!
Quote from Funbeat user on 15 August 2014, 10:14Fast hur tänkte han nu, jag sprang en ultra för en vecka sedan och är seg som gammal kola ju! Ingen fartträning sen i april heller... Ni kommer att få gå och ta en fika medan jag stuffar runt 😀
lol
Jaja, det blir som det blir 🙂
Fast hur tänkte han nu, jag sprang en ultra för en vecka sedan och är seg som gammal kola ju! Ingen fartträning sen i april heller... Ni kommer att få gå och ta en fika medan jag stuffar runt 😀
lol
Jaja, det blir som det blir 🙂
Quote from Funbeat user on 15 August 2014, 10:21Du behöver inte oroa dig, jag vet allafall en som kommer komma in efter dig.
Men någon måste ju va sist också (V)
Du behöver inte oroa dig, jag vet allafall en som kommer komma in efter dig.
Men någon måste ju va sist också (V)
Quote from Funbeat user on 15 August 2014, 10:29Absolut, jag är van att hamna sist i de flesta sammanhang så det stör mig inte. Bara jag inte är i vägen för andra är det helt okej 🙂
Jag ska i alla fall passa på att fråga alla frågor jag samlat på mig om uppvärmning och dess nytta, jag är dålig på at
Absolut, jag är van att hamna sist i de flesta sammanhang så det stör mig inte. Bara jag inte är i vägen för andra är det helt okej 🙂
Jag ska i alla fall passa på att fråga alla frågor jag samlat på mig om uppvärmning och dess nytta, jag är dålig på at
Quote from Funbeat user on 22 August 2014, 10:22Jag har tur om jag kommer under 4:50.
jag tycker absolut du ska ändra på uppvärmningsvanorna 🙂
Ses ikväll!
Jag har tur om jag kommer under 4:50.
jag tycker absolut du ska ändra på uppvärmningsvanorna 🙂
Ses ikväll!
Quote from Funbeat user on 22 August 2014, 10:41Ja det gör vi, vi är inte så många tjejer så alla springer i samma heat ser det ut som.
Vem vet, jag kanske lär mig något ikväll! Det ska bli spännande att se Stadion från ett nytt håll om inte annat 🙂
Ja det gör vi, vi är inte så många tjejer så alla springer i samma heat ser det ut som.
Vem vet, jag kanske lär mig något ikväll! Det ska bli spännande att se Stadion från ett nytt håll om inte annat 🙂
Quote from Funbeat user on 22 August 2014, 21:50Kul att råkas 🙂
Det var verkligen roligt att springa på Stadion 🙂
Kul att råkas 🙂
Det var verkligen roligt att springa på Stadion 🙂