Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning - Lopp och tävlingarDiamond 1000
You need to log in to create posts and topics.

12

"Alla löpare pratar om kilometertider. Du vet säkert exakt vilken kilometertid du snittar när du springer milen. Men hur fort går det när du kör ditt max på 1000 meter? Vi välkomnar alla typer av löpare till Diamond 1000 oavsett om du springer en kilomete

Är det någon mer här på funbeat som ska springa det här loppet?

Jo, jag ska väl det. Fast det var inte min idé, jag blev anmäld av fästmannen! Jag som är så långsam!

Men skönt att höra, det är jag med 🙂
Kul att det var någon mer här som ska springa!

Fast hur tänkte han nu, jag sprang en ultra för en vecka sedan och är seg som gammal kola ju! Ingen fartträning sen i april heller... Ni kommer att få gå och ta en fika medan jag stuffar runt 😀

lol

Jaja, det blir som det blir 🙂

Du behöver inte oroa dig, jag vet allafall en som kommer komma in efter dig.
Men någon måste ju va sist också (V)

Absolut, jag är van att hamna sist i de flesta sammanhang så det stör mig inte. Bara jag inte är i vägen för andra är det helt okej 🙂

Jag ska i alla fall passa på att fråga alla frågor jag samlat på mig om uppvärmning och dess nytta, jag är dålig på at

Jag har tur om jag kommer under 4:50.

jag tycker absolut du ska ändra på uppvärmningsvanorna 🙂

Ses ikväll!

Ja det gör vi, vi är inte så många tjejer så alla springer i samma heat ser det ut som.

Vem vet, jag kanske lär mig något ikväll! Det ska bli spännande att se Stadion från ett nytt håll om inte annat 🙂

Kul att råkas 🙂

Det var verkligen roligt att springa på Stadion 🙂

12