Quote from Guest on 14 October 2006, 07:25Dinkel är den nyaste produkten i mitt skafferi. Jag äter dinkelpasta, dinkelris osv, och jag tycker att smaken är godare än fullkorn. Jag skulle vilja ställa frågan till övriga här på sidan om det finns någon mer än jag som upptäckt dinkel, och vad ni i s
Dinkel är den nyaste produkten i mitt skafferi. Jag äter dinkelpasta, dinkelris osv, och jag tycker att smaken är godare än fullkorn. Jag skulle vilja ställa frågan till övriga här på sidan om det finns någon mer än jag som upptäckt dinkel, och vad ni i s
Quote from Funbeat user on 14 October 2006, 07:35Jag gillar smaken på dinkelpasta, men har ej fått chansen att smaka dinkelris än så länge.
Jag är diabetiker och behöver inet ta lika mycket insulin till dinkelpasta som fullkornspasta, och det är jättebra!
Jag gillar smaken på dinkelpasta, men har ej fått chansen att smaka dinkelris än så länge.
Jag är diabetiker och behöver inet ta lika mycket insulin till dinkelpasta som fullkornspasta, och det är jättebra!
Quote from mårten jansson on 14 October 2006, 20:04Jag har inte kommit längre än till dinkelmjölet. Men det har jag blivit kär i.
Jag har inte kommit längre än till dinkelmjölet. Men det har jag blivit kär i.