Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Många av oss som är relativt aktiva här på funbeat är ju med i flera grupper. Och i grupperna förs i sin tur flera diskussioner, somliga vilka man egentligen aldrig någonsin intresserar sig för, men de kommer ju ändå upp som att det finns nya inlägg varje

Jag har känt samma sak många gånger!
Men jag tror man får nog vackert ta det onda med det goda och göra som du tänkte!
Gå till sammandraget och bocka för de ointressanta trådarna, så har jag gjort många gånger!
Annars får man helt enkelt ta sin Mats ur sk

Ja fast nu tänkte jag att Olle kanske kunde ordna det hela åt oss =) Vet inte hur svårt det är?

Det var visst någon som gav honom julledigt!
Så vi får nog vänta och se!

Fast ibland kan det dyka upp intressanta saker i en tråd som från början inte var ett dugg intressant 🙂
Jag brukar skumma igenon de nya inläggen lite snabbt och läsa nogrannare om jag tycker att det verkar intressant.

Jo men det är ju ganska sällan, för mig iaf?

På funbeat vet man ALDRIG vad diskussionerna tar för vägar 🙂 Kanske efter sådär en 25 inlägg det byter ämne helt och då kanske det blir intressant?

Ja det kan alltid dyka uppå ngn intressant utvikning!
Men att kunna permanenta bort ngn kan ju vara ett alternativ för en del, och en del diskussioner kanske man tycker har blivit riktigt otrevliga elelr så så man inte ens vill skumma dem?
(Inte f a det