Quote from Guest on 29 September 2008, 15:34Hejsan hoppsan.
Diskussionerna sorteras för mig inte längre i datumordning i alla grupper, utan nån annan ordning som jag inte kan lista ut vad den är. Alla nya inlägg kommer inte ens upp bland diskussionerna, om jag inte klickar på gruppen och går in o
Hejsan hoppsan.
Diskussionerna sorteras för mig inte längre i datumordning i alla grupper, utan nån annan ordning som jag inte kan lista ut vad den är. Alla nya inlägg kommer inte ens upp bland diskussionerna, om jag inte klickar på gruppen och går in o
Quote from Camilla Höög on 29 September 2008, 15:44Diskussionerna sorteras efter när senaste inlägget gjordes, dvs. diskussionen med nyast inlägg överst.
...eller har du hittat någon annan konstig sorteringsordning?
Skicka gärna en länk till en diskussion med konstigt ordning eller ta en screenshot och l
Diskussionerna sorteras efter när senaste inlägget gjordes, dvs. diskussionen med nyast inlägg överst.
...eller har du hittat någon annan konstig sorteringsordning?
Skicka gärna en länk till en diskussion med konstigt ordning eller ta en screenshot och l
Quote from Funbeat user on 29 September 2008, 19:38Har drabbats på samma fenomen, har inget exempel just nu dock. (har trott att det är jag som är snurrig, men nu verkar vi vara två :-)).
Jag har upptäckt det när jag haft många olästa diskussioner i en grupp och "markerat av" många som lästa - då plötsl
Har drabbats på samma fenomen, har inget exempel just nu dock. (har trott att det är jag som är snurrig, men nu verkar vi vara två :-)).
Jag har upptäckt det när jag haft många olästa diskussioner i en grupp och "markerat av" många som lästa - då plötsl
Quote from Funbeat user on 29 September 2008, 19:43Ibland är visst exemplet närmare än man tror, detta är en ögonblicksbild från denna grupp ca 19:41...
Senaste inlägg:
2008-09-29 15:58
2008-09-29 11:38
2008-09-28 10:52
2008-09-29 19:30
2008-09-29 00:29
Ibland är visst exemplet närmare än man tror, detta är en ögonblicksbild från denna grupp ca 19:41...
Senaste inlägg:
2008-09-29 15:58
2008-09-29 11:38
2008-09-28 10:52
2008-09-29 19:30
2008-09-29 00:29
Quote from Funbeat user on 29 September 2008, 20:00Tack Camilla! Precis vad jag menade med mitt inlägg men var lite kass på att förklara. 🙂
Tack Camilla! Precis vad jag menade med mitt inlägg men var lite kass på att förklara. 🙂
Quote from Camilla Höög on 29 September 2008, 20:24Jag har aldrig så många olästa diskussioner så jag ser det där, men jag får sluta vara på Funbeat i några timmar så kanske jag ser det också 🙂
Det är alltså på den här sidan man ser det: http://www.funbeat.se/discussion/unreadthreads.aspx
Edit:
Nu ser
Jag har aldrig så många olästa diskussioner så jag ser det där, men jag får sluta vara på Funbeat i några timmar så kanske jag ser det också 🙂
Det är alltså på den här sidan man ser det: http://www.funbeat.se/discussion/unreadthreads.aspx
Edit:
Nu ser
Quote from Camilla Höög on 30 September 2008, 14:13Jag har sparat massor med diskussioner olästa och det blir helt klart fel sorteringsordning. Jag kan inte se att det finns någon anledning till varför det blir så.
*Myth Confirmed*
Dags att läsa ikapp allt oläst 🙂
Jag har sparat massor med diskussioner olästa och det blir helt klart fel sorteringsordning. Jag kan inte se att det finns någon anledning till varför det blir så.
*Myth Confirmed*
Dags att läsa ikapp allt oläst 🙂
Quote from ellen olsson on 30 September 2008, 19:46Det är annat än "plausible" det!
Det är annat än "plausible" det!