Quote from Guest on 23 August 2013, 20:55När jag öppnar ett sparat pass med GPS-karta, så ändras distansen på passet till längden på GPS-rundan.
Ibland kan jag ha inlagt simning i ett cykelpass och då är GPS-rundan mycket längre än det jag bara har cyklat.
När jag öppnar ett sparat pass med GPS-karta, så ändras distansen på passet till längden på GPS-rundan.
Ibland kan jag ha inlagt simning i ett cykelpass och då är GPS-rundan mycket längre än det jag bara har cyklat.
Quote from Funbeat user on 23 August 2013, 21:05Ja, det är mycket irriterande!
Ja, det är mycket irriterande!
Quote from Funbeat user on 25 August 2013, 18:16Ja, jag håller med. Det är irriterande, särskilt som sträckan i Garmin Connect stämmer överens med vad klockan rapporterade medan det INTE stämmer mellan klockan och Funbeat om man öppnar ett sparat pass för att redigera något.
Ja, jag håller med. Det är irriterande, särskilt som sträckan i Garmin Connect stämmer överens med vad klockan rapporterade medan det INTE stämmer mellan klockan och Funbeat om man öppnar ett sparat pass för att redigera något.
Quote from Funbeat user on 25 August 2013, 19:37..och vilkens sträcka stämmer bäst med verkligheten då?
..och vilkens sträcka stämmer bäst med verkligheten då?
Quote from Funbeat user on 25 August 2013, 19:56Den som kommer från klockan direkt.
Den som kommer från klockan direkt.
Quote from Funbeat user on 25 August 2013, 20:01Den distans som klockan, GC och jogg.se rapporterar, och även Funbeat om man ger fanken i att öppna passet när man sparat det en gång.
Det måste vara en bugg, det kan ju inte vara meningen att distansen ska ändras bara för att man öppnar passet för att
Den distans som klockan, GC och jogg.se rapporterar, och även Funbeat om man ger fanken i att öppna passet när man sparat det en gång.
Det måste vara en bugg, det kan ju inte vara meningen att distansen ska ändras bara för att man öppnar passet för att
Quote from Funbeat user on 25 August 2013, 21:35@ Mikael
Distansen kan bero på:
* GPS-rundan.
* Summan av intervaller.
* Det jag själv väljer att matar in.Det jag inte vill är att den ändras när jag ändrar stavfel i texten eller utrustning
@ Mikael
Distansen kan bero på:
* GPS-rundan.
* Summan av intervaller.
* Det jag själv väljer att matar in.
Det jag inte vill är att den ändras när jag ändrar stavfel i texten eller utrustning
Quote from Funbeat user on 25 August 2013, 21:57Då låter det onekligen som en bugg. Lär rättas nån gång efter 2020...
Då låter det onekligen som en bugg. Lär rättas nån gång efter 2020...