Quote from Guest on 9 November 2011, 09:22Hej,
Tänkte dra ihop ett gäng för en distansrunda löpning nu på lördag 12 November.
Väldigt flexibel vad gäller tid / distans och plats men typ:
Distans: minst 2, max 3 mil
Start: Kl. 10 Skatås eller Änggården
Fart: ca 5 min/kmJu fler desto roligare
Hej,
Tänkte dra ihop ett gäng för en distansrunda löpning nu på lördag 12 November.
Väldigt flexibel vad gäller tid / distans och plats men typ:
Distans: minst 2, max 3 mil
Start: Kl. 10 Skatås eller Änggården
Fart: ca 5 min/km
Ju fler desto roligare
Quote from Funbeat user on 9 November 2011, 09:32Obs. Ingen tävling som det står här, endast en skön träningsrunda som avslutas med fika !
Obs. Ingen tävling som det står här, endast en skön träningsrunda som avslutas med fika !
Quote from Funbeat user on 9 November 2011, 09:40Ja, lördag f.m. är ju min distansdag, så varför inte. Helst Skatås om man får önska.
Ja, lördag f.m. är ju min distansdag, så varför inte. Helst Skatås om man får önska.
Quote from Funbeat user on 9 November 2011, 09:42Bra initiativ men jag är tyvärr upptagen denna lördag.
Återkommer!
Bra initiativ men jag är tyvärr upptagen denna lördag.
Återkommer!
Quote from Funbeat user on 9 November 2011, 10:14Vilket bra initiativ, jag hänger gärna på. Skatås eller änggården spelar ingen större roll.
Vilket bra initiativ, jag hänger gärna på. Skatås eller änggården spelar ingen större roll.
Quote from Funbeat user on 9 November 2011, 16:15Hade gärna varit med men är ensam med barnen så jag hoppar denna gången (H)
Hade gärna varit med men är ensam med barnen så jag hoppar denna gången (H)
Quote from Funbeat user on 9 November 2011, 21:41Ska på möhippa denna lördagen men gärna nästa gång : )
Ska på möhippa denna lördagen men gärna nästa gång : )
Quote from Funbeat user on 9 November 2011, 22:44Bra initiativ men är i Linköping på möte med Svensk Triathlon Org. Spring för mig med!
Bra initiativ men är i Linköping på möte med Svensk Triathlon Org. Spring för mig med!
Quote from Funbeat user on 10 November 2011, 08:04Jag skall till Bromölla i helgen och supporta min fru, annars hade jag gärna följt med. Bra initiativ. Följer gärna med nästa gång om tiden passar.
Jag skall till Bromölla i helgen och supporta min fru, annars hade jag gärna följt med. Bra initiativ. Följer gärna med nästa gång om tiden passar.
Quote from Funbeat user on 11 November 2011, 07:43Hej, är lite sugen att hänga med. Är plats bestämd än? Om flera bor i stan kanske Änggården är enklast och närmast?
/Thomas
Hej, är lite sugen att hänga med. Är plats bestämd än? Om flera bor i stan kanske Änggården är enklast och närmast?
/Thomas