Quote from Guest on 1 February 2012, 15:10Minns ni det fina DN-kåseriet med sköna formuleringar som:
”Förra vintern var jag sen till jobbet och tog en taxi. När den, lagenligt, stannade vid rött ljus vid Södermalmstorg kom en cyklist i full karriär men utan broms, rammade taxins högersida och fl
Minns ni det fina DN-kåseriet med sköna formuleringar som:
”Förra vintern var jag sen till jobbet och tog en taxi. När den, lagenligt, stannade vid rött ljus vid Södermalmstorg kom en cyklist i full karriär men utan broms, rammade taxins högersida och fl
Quote from Funbeat user on 1 February 2012, 15:20Nog tycker jag man kan förvänta sig ett svar. Knappast från chefredaktör, men från skribenten. Jag reagerade på någon annan "putslustig" spalt ang. cyklister i DN för en tid sedan och fick, förvisso ett tämligen drygt, men dock svar från den skribenten if
Nog tycker jag man kan förvänta sig ett svar. Knappast från chefredaktör, men från skribenten. Jag reagerade på någon annan "putslustig" spalt ang. cyklister i DN för en tid sedan och fick, förvisso ett tämligen drygt, men dock svar från den skribenten if
Quote from Funbeat user on 1 February 2012, 15:22Kanske Erik Helmerson? Honom mejlade jag också i somras, och fick svar.
Kanske Erik Helmerson? Honom mejlade jag också i somras, och fick svar.
Quote from Funbeat user on 1 February 2012, 15:29Jag med. Även om det tog lite tid.
Jag med. Även om det tog lite tid.
Quote from Rasmus Olsson on 1 February 2012, 15:44Jag tyckte också det var osmakligt att tycka att andra människors olycka är "bra". Trodde alla fångvaktare från koncentrationslägren var döda eller satt i fängelse nuförtiden.
Jag tyckte också det var osmakligt att tycka att andra människors olycka är "bra". Trodde alla fångvaktare från koncentrationslägren var döda eller satt i fängelse nuförtiden.
Quote from Funbeat user on 1 February 2012, 22:04EH låter bekant, så han var det nog ja.
EH låter bekant, så han var det nog ja.