Quote from Guest on 17 July 2012, 21:22Hörde att Frank Schleck fastnat i en doping kontroll. Tråkigt, tråkigt. blir så less.
Hörde att Frank Schleck fastnat i en doping kontroll. Tråkigt, tråkigt. blir så less.
Quote from Funbeat user on 17 July 2012, 21:32Läste också det nyss.
"Schleck lämnade under touren i lördags innehöll spår av diuretikum, ett vätskedrivande medel som kan användas för att dölja användande av syrehöjande epo-preparat."
http://www.eurosport.se/cykel/tour-de-france/2012/touren-skakas-
Läste också det nyss.
"Schleck lämnade under touren i lördags innehöll spår av diuretikum, ett vätskedrivande medel som kan användas för att dölja användande av syrehöjande epo-preparat."
http://www.eurosport.se/cykel/tour-de-france/2012/touren-skakas-
Quote from Funbeat user on 18 July 2012, 07:47Först Contador och nu F Schleck. Det är svårt att ha favoritcyklister. Hoppas nu att A Schleck, Gesink, Cunego är rena.
Först Contador och nu F Schleck. Det är svårt att ha favoritcyklister. Hoppas nu att A Schleck, Gesink, Cunego är rena.
Quote from Funbeat user on 18 July 2012, 07:54http://www.google.se/search?q=doping+cunego&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:sv-SE:official&client=firefox-a
Quote from Funbeat user on 18 July 2012, 09:11okej, jag må anses som dum i huvudet, men, varför i h....e dopar man sig , är kontrakten så pass bra eller reklamintäkter, kändisskap ?? och så i dessa tider när väldigt många åker fast, fattar det inte. min filosofi är den att är du inte tillräckligt bra
okej, jag må anses som dum i huvudet, men, varför i h....e dopar man sig , är kontrakten så pass bra eller reklamintäkter, kändisskap ?? och så i dessa tider när väldigt många åker fast, fattar det inte. min filosofi är den att är du inte tillräckligt bra
Quote from Funbeat user on 18 July 2012, 09:18Enl mej finns det bara en trovärdig på 10-listan av pågående TDF, nämligen Cadel Evans.
Enl mej finns det bara en trovärdig på 10-listan av pågående TDF, nämligen Cadel Evans.
Quote from Funbeat user on 18 July 2012, 09:22Det är väl som i alla andra sammanhang även de utanför idrotten.
Är det man har att vinna tillräckligt lockande och risken förenat med detta sådan att personen i fråga kan tänka sig att ta den går ekvationen ihop.Tyvärr tror jag inte att alla som har fu
Det är väl som i alla andra sammanhang även de utanför idrotten.
Är det man har att vinna tillräckligt lockande och risken förenat med detta sådan att personen i fråga kan tänka sig att ta den går ekvationen ihop.
Tyvärr tror jag inte att alla som har fu
Quote from Funbeat user on 18 July 2012, 09:26Anders, det förklarar inte varför lika många är dopade på Friskis och Svettis som det finns dopade tävlingsidrottare.
Anders, det förklarar inte varför lika många är dopade på Friskis och Svettis som det finns dopade tävlingsidrottare.
Quote from Funbeat user on 18 July 2012, 09:40Genvägar har väl alltid varit lockande?
Genvägar har väl alltid varit lockande?
Quote from Funbeat user on 18 July 2012, 10:40Förmodligen, Fredrik. När det gäller tävlingsidrottare, så förstår man målet, genväg till seger. Men motionärer? Det är det jag inte riktigt får att gå ihop. Många motionärer har kanske en hemlig längtan till att tävla? Inte blir man _friskare_ av prepara
Förmodligen, Fredrik. När det gäller tävlingsidrottare, så förstår man målet, genväg till seger. Men motionärer? Det är det jag inte riktigt får att gå ihop. Många motionärer har kanske en hemlig längtan till att tävla? Inte blir man _friskare_ av prepara