Quote from Guest on 14 August 2013, 20:17"Här fuskar dopningläkaren" står det med stora bokstäver i AB. Vad tycker vi om detta då?
Och framför allt. Hans svar på frågan.
Du arbetar mot doping men anklagas nu för fusk. Vad tänker du om det?
– Det var ett motionslopp så det är klart att jag int
"Här fuskar dopningläkaren" står det med stora bokstäver i AB. Vad tycker vi om detta då?
Och framför allt. Hans svar på frågan.
Du arbetar mot doping men anklagas nu för fusk. Vad tänker du om det?
– Det var ett motionslopp så det är klart att jag int
Quote from Funbeat user on 14 August 2013, 20:27(t-)
Rätt dåligt beteende om man har ägnat mycket arbete och tid åt att jaga de som fuskar med otillåtna medel i stora viktiga tävlingssammanhang och sedan själv glider på rulle bakom en bil på ett motionslopp.
Trovärdigheten sjönk rejält där !
(t-)
Rätt dåligt beteende om man har ägnat mycket arbete och tid åt att jaga de som fuskar med otillåtna medel i stora viktiga tävlingssammanhang och sedan själv glider på rulle bakom en bil på ett motionslopp.
Trovärdigheten sjönk rejält där !
Quote from Funbeat user on 14 August 2013, 21:55Roligt e det tycker jag
Roligt e det tycker jag
Quote from Funbeat user on 15 August 2013, 00:12Tycker det stinker ärligt talat.
Vadå inte fuskat bara för att det är ett motionslopp!
Skärpning!
Tycker det stinker ärligt talat.
Vadå inte fuskat bara för att det är ett motionslopp!
Skärpning!
Quote from Jonny Persson on 15 August 2013, 08:30Jag är lite road av tvetydigheten i det.
Är det ett motionslopp och inte en tävling bör det ju inte att gå att fuska mot någon annan än sig själv.
Är det en tävling med officiell tidtagning och resultatlista är det en annan femma. Då är det klockrent f
Jag är lite road av tvetydigheten i det.
Är det ett motionslopp och inte en tävling bör det ju inte att gå att fuska mot någon annan än sig själv.
Är det en tävling med officiell tidtagning och resultatlista är det en annan femma. Då är det klockrent f
Quote from Funbeat user on 15 August 2013, 10:08"– Det var ett motionslopp så det är klart att jag inte fuskade."
Han kan faktiskt ha menat att man inte fuskar i ett motionslopp och hade han bara cyklat omkring, utanför ett motionslopp, kan man pejsa hur mycket man vill.
Men om han nu pejsade så myck
"– Det var ett motionslopp så det är klart att jag inte fuskade."
Han kan faktiskt ha menat att man inte fuskar i ett motionslopp och hade han bara cyklat omkring, utanför ett motionslopp, kan man pejsa hur mycket man vill.
Men om han nu pejsade så myck
Quote from Funbeat user on 15 August 2013, 13:22Vilken looser
Vilken looser
Quote from Funbeat user on 19 August 2013, 13:22Tycker han också att det är okej att dopa sig inför motionslopp? Det är ju inte fusk...
Tycker han också att det är okej att dopa sig inför motionslopp? Det är ju inte fusk...
Quote from Funbeat user on 19 August 2013, 19:35Jag tycker att bilen åker lite väl långt ut i vägrenen för att det "inte ska vara nåt avsiktligt". Och att han ligger lite väl klockrent på rulle för att han ska ha "råkat hamna där".
Jag tycker att bilen åker lite väl långt ut i vägrenen för att det "inte ska vara nåt avsiktligt". Och att han ligger lite väl klockrent på rulle för att han ska ha "råkat hamna där".