Quote from Guest on 29 August 2010, 16:18Tio minuter före starten i dagens Tjörn sprinttriathlon så lossnar själva "kedjelåset" från dragkedjan i våtdräkten. Är det någon som vet hur man fixar detta eller vart man vänder sig för att få det åtgärdat. Jag länkar till en bild som illustrera mitt pr
Tio minuter före starten i dagens Tjörn sprinttriathlon så lossnar själva "kedjelåset" från dragkedjan i våtdräkten. Är det någon som vet hur man fixar detta eller vart man vänder sig för att få det åtgärdat. Jag länkar till en bild som illustrera mitt pr
Quote from Funbeat user on 29 August 2010, 16:28Det hände samma sak för mej 10minuter innan start på årets Vansbro. En länk på dragkedjan var borta. Skickade min till LeWa (där den var köpt) hon skulle sända dom till tillverkaren men jag har inte hört hur det har gått, kan återkomma.
Det hände samma sak för mej 10minuter innan start på årets Vansbro. En länk på dragkedjan var borta. Skickade min till LeWa (där den var köpt) hon skulle sända dom till tillverkaren men jag har inte hört hur det har gått, kan återkomma.
Quote from Funbeat user on 29 August 2010, 16:33Jag tror inte någon länk saknas här. Jag kanske ska kontakta Wiggle där jag köpte den. Har typ bara använt den 8 gånger eller så. Återkom gärna skulle vara intressant att höra.
Jag tror inte någon länk saknas här. Jag kanske ska kontakta Wiggle där jag köpte den. Har typ bara använt den 8 gånger eller så. Återkom gärna skulle vara intressant att höra.
Quote from Funbeat user on 29 August 2010, 16:41Min är 4-5 år gammal så jag har "svårt" att hävda någon garanti. Jag ska ringa nästa vecka för att få besked.
Min är 4-5 år gammal så jag har "svårt" att hävda någon garanti. Jag ska ringa nästa vecka för att få besked.
Quote from Funbeat user on 30 August 2010, 14:07http://www.zlideon.se/page.asp
Kanske kan fungera?
http://www.zlideon.se/page.asp
Kanske kan fungera?
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 13:23Rasmus: Det kanske den kan. Verkar ju onekligen smart. Får köpa en och pröva. Tack för tipset!
Rasmus: Det kanske den kan. Verkar ju onekligen smart. Får köpa en och pröva. Tack för tipset!
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 14:15Funkade det? Samma sak för mig, min ryttare till dragkeden brast nu på sthlm triathlon.
Funkade det? Samma sak för mig, min ryttare till dragkeden brast nu på sthlm triathlon.
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 21:13Hittade ingen som passade storlekmääsigt. Får bli att skicka tillbaka den till Wiggle.
Hittade ingen som passade storlekmääsigt. Får bli att skicka tillbaka den till Wiggle.
Quote from Funbeat user on 13 September 2010, 08:04Kontakta Zlideon (kontaktuppgifter på websajten) och kolla vilka återförsäljare som finns i Gbg.
Kontakta Zlideon (kontaktuppgifter på websajten) och kolla vilka återförsäljare som finns i Gbg.