Quote from Guest on 19 August 2008, 10:32På startsidan har jag bl a "Vanligaste träning". där är det möjligt att välja antal dagar i en dropdownlista. Tänk om man kunde göra det även i Min personliga topplista. Vore kanon.
På startsidan har jag bl a "Vanligaste träning". där är det möjligt att välja antal dagar i en dropdownlista. Tänk om man kunde göra det även i Min personliga topplista. Vore kanon.
Quote from Camilla Höög on 19 August 2008, 10:42Du menar så att du inte behöver klicka på lilla ikonen i högra hörnet av topplistan, skriva in antalet dagar och trycka spara?
Du menar så att du inte behöver klicka på lilla ikonen i högra hörnet av topplistan, skriva in antalet dagar och trycka spara?
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 10:57och den var ju självinstruerande 🙂
och den var ju självinstruerande 🙂
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 10:58skickade för snabbt *s*
Anders; hur hittade du den funktionen? Den är ju så liten att man får leta med lupp för att se att där finns något mer än de vanliga minimera, flytta upp och flytta ner...
skickade för snabbt *s*
Anders; hur hittade du den funktionen? Den är ju så liten att man får leta med lupp för att se att där finns något mer än de vanliga minimera, flytta upp och flytta ner...
Quote from Camilla Höög on 19 August 2008, 13:02Jag har varit med ett par år på Funbeat och hunnit se många förändringar och testat de flesta funktioner. Jag har för mig att knappen var större tidigare och något lättare att träffa 🙂
Jag har varit med ett par år på Funbeat och hunnit se många förändringar och testat de flesta funktioner. Jag har för mig att knappen var större tidigare och något lättare att träffa 🙂
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 14:21Hehe jo, det är väldigt praktiskt, och jag har också koll på den funktionen just för att jag varit med i si så där 2år och den kanske är lite svår att hitta, om man inte just tittar runt och klickar på typ allt, vilket man kan ha en tendens att göra när m
Hehe jo, det är väldigt praktiskt, och jag har också koll på den funktionen just för att jag varit med i si så där 2år och den kanske är lite svår att hitta, om man inte just tittar runt och klickar på typ allt, vilket man kan ha en tendens att göra när m
Quote from Funbeat user on 25 August 2008, 01:31Precis som Anders menar, blir betyligt enklare än klicka o spara!
En riktig superlösning vore att man kunden jfr med andra över flera tidsperioder på en gång, dvs de senaste 5, 10, 20, 30 dagarna t ex.
Precis som Anders menar, blir betyligt enklare än klicka o spara!
En riktig superlösning vore att man kunden jfr med andra över flera tidsperioder på en gång, dvs de senaste 5, 10, 20, 30 dagarna t ex.