Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Skulle inte "antal olästa diskussioner"-texten som står under tråden man läst klart bakom "hoppa till nästa olästa"-länken på samma sätt vara en länk till olästa dskussioner-sidan, Då slipper man skrolla tillbaka till toppen för att klicka på diskussions-

Precis vad jag har efterfrågat. I synnerhet när man surfar på mobilen så är det jobbigt att scrolla upp hela tiden.

Mycket bra idé.

Antingen är ni blinda, eller så har Olle blixtrat till med en prioritering!

Nu förstår jag inte riktigt vad du menar Patric? Texten (Du har # olästa diskussioner.) är fortfarande bara text och ingen länk till olästa dissions-sidan. Åtminstone för mig, ser det annorlunda ut från din sida?

Menar ni texten som står under alla trådar? Jag kan inte ens hitta "Du har # olästa diskussioner" där, jag har bara "du har 107 olästa inlägg"

?? Under Svara/Ointressant knapparna har jag dom här tre raderna ( visar att det är en länkad text ):

(Du har 3 olästa d

Åsa, du kan välja om du vill ha inlägg eller diskussioner i listan.

Aha då fattar jag. Tack David.

Jag vill minnas att man i förra versionen av FB kunde välja vad som skulle visas; antal diskussioner eller antal olästa inlägg. Nu hittar jag ingenstans att göra det valet, så man verkar vara fast med vad man valde då. Men jag kan minnas fel...

Edit undr

12