Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatDubbelpost
You need to log in to create posts and topics.

Senast etimmen har allt jag postat blivit dubbelt: svar på post, kommentar på blog, och start ev egen tråd.
Varför blir det på dette viset?

Det brukar hända för att man blir otålig då inget händer och klickar en gång till på "Spara inlägget"-knappen (eller vad det nu är)

Eller man klickar 2ggr av misstag förstås

Jo, fast nu har det hänt på allt jag skrivit och jag är inte av den otåliga typen så detta är nog et mer tekniskt problem. Cookies, gissar jag på.

Jo, fast nu har det hänt på allt jag skrivit och jag är inte av den otåliga typen så detta är nog et mer tekniskt problem. Cookies, gissar jag på.

oj

du ska inte dubbelklicka 😉

Thou shalt not double-click!

Dubbel-klick är av ondo och skall till varje pris undvikas i konstruktion av ett lättanvänt användargränssnitt. Mina gamla fingrar är alldeles för långsamma för att hantera dubbelklick, men nu verkar sjukan vara över(?) och mina alster kan numera endast l

Från företaget som definerade datorinterfejset som vi i stort sett känner till det idag:

"Double-Clicking
Double-clicking involves a second click that follows immediately after the first click. If the two clicks are close enough to each other in terms of