Quote from Guest on 30 November 2010, 21:02När jag har registrerat min träning här, så poppar det upp 2ggr på facebook. Den första ca 1min innan orginalet kommer upp. Men bara info om tränad tid.
Vad händer?
När jag har registrerat min träning här, så poppar det upp 2ggr på facebook. Den första ca 1min innan orginalet kommer upp. Men bara info om tränad tid.
Vad händer?
Quote from Funbeat user on 30 November 2010, 21:12Hos mig med, lätt irriterande, jag trodde det var jag som gjorde något.
Hos mig med, lätt irriterande, jag trodde det var jag som gjorde något.
Quote from Elias Engqvist on 30 November 2010, 21:22Hos mig med. 43 minuter sen och 6 timmar sen!
Edit: 6 timmar sen var då jag skrev in det i funbeat
Hos mig med. 43 minuter sen och 6 timmar sen!
Edit: 6 timmar sen var då jag skrev in det i funbeat
Quote from Åsa Tysklind on 30 November 2010, 21:26Jag har märkt att det är när jag läser in från garmin klockan så läggs passet upp direkt på facebook.
Sen när jag skrivit kommentaren och sparar så läggs även den upp där.Sen har jag alltid så jag får 0 minuter Aerobics. Som jag alldrig har tränat
Jag har märkt att det är när jag läser in från garmin klockan så läggs passet upp direkt på facebook.
Sen när jag skrivit kommentaren och sparar så läggs även den upp där.
Sen har jag alltid så jag får 0 minuter Aerobics. Som jag alldrig har tränat
Quote from Funbeat user on 1 December 2010, 18:24hos mig blev de upp ca 20 inlägg med 0 min aerobic på facebook igår då jag reggade 1 löppass 😀 nu blir det inte längre något inlägg på facebook. Någon som vet varför det strular?
hos mig blev de upp ca 20 inlägg med 0 min aerobic på facebook igår då jag reggade 1 löppass 😀 nu blir det inte längre något inlägg på facebook. Någon som vet varför det strular?
Quote from Funbeat user on 2 December 2010, 09:3320 inlägg? Du skojar?
Jag har nyss gjort en ändring som ska ha löst detta problem. Jag har själv inte lyckats få fel igen efter ändringen, men man ska aldrig säga aldrig. Hur funkar det för er?
20 inlägg? Du skojar?
Jag har nyss gjort en ändring som ska ha löst detta problem. Jag har själv inte lyckats få fel igen efter ändringen, men man ska aldrig säga aldrig. Hur funkar det för er?
Quote from Funbeat user on 2 December 2010, 13:39Får väl köra ett pass i kväll för att sedan lägga in det . Dock INTE aerobic 🙂
Får väl köra ett pass i kväll för att sedan lägga in det . Dock INTE aerobic 🙂
Quote from Funbeat user on 2 December 2010, 15:19Jag skojjar inte ca 20 inlägg nu har inte fått några fler inlägg angående aerobic men inte heller de löppass jag gjort det är som att kopplingen mellan Funbeat och Facebook har försvunnit provade att "ta bort" och lägga tillbaks igen men ingen skillnad.
Jag skojjar inte ca 20 inlägg nu har inte fått några fler inlägg angående aerobic men inte heller de löppass jag gjort det är som att kopplingen mellan Funbeat och Facebook har försvunnit provade att "ta bort" och lägga tillbaks igen men ingen skillnad.