Quote from Guest on 7 September 2008, 18:35Såg att det fanns en tråd för dumma frågor i löparavdelningen så jag tänkte lägga en här inne också.
Här följer min dumma fråga: Om jag har varit ute och cyklat tex två timmar och förbrukat 1300 kcal betyder det att jag bör smälla i mig 1300 kcal när jag
Såg att det fanns en tråd för dumma frågor i löparavdelningen så jag tänkte lägga en här inne också.
Här följer min dumma fråga: Om jag har varit ute och cyklat tex två timmar och förbrukat 1300 kcal betyder det att jag bör smälla i mig 1300 kcal när jag
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 18:45Johan, om jag hade bekränsat mig till bara smarta frågor hade jag inte kommit långt...
Om du inte tänker gå ner i vikt ska det vara balans på kontot, dock behöver man inte äta allt precis efter cyklingen. Du bör ändå äta så nära efter träningen som möjli
Johan, om jag hade bekränsat mig till bara smarta frågor hade jag inte kommit långt...
Om du inte tänker gå ner i vikt ska det vara balans på kontot, dock behöver man inte äta allt precis efter cyklingen. Du bör ändå äta så nära efter träningen som möjli
Quote from j sollerman on 8 September 2008, 09:28"Johan, om jag hade bekränsat mig till bara smarta frågor hade jag inte kommit långt..."
word..
"Johan, om jag hade bekränsat mig till bara smarta frågor hade jag inte kommit långt..."
word..