Quote from Guest on 4 October 2013, 07:19Sprang i går när det började mörkna. Tryckte på "lysknappen" för att kunna läsa displayen. Det lyser men också kommer nån konstig box upp som gör att jag inte kan se info-fälten. Svett i ögonen o utan läsglas kan jag inte se vad det är för box, nån text k
Sprang i går när det började mörkna. Tryckte på "lysknappen" för att kunna läsa displayen. Det lyser men också kommer nån konstig box upp som gör att jag inte kan se info-fälten. Svett i ögonen o utan läsglas kan jag inte se vad det är för box, nån text k
Quote from Funbeat user on 4 October 2013, 07:29Hej,
Tror att du höll inne knappen lite för länge och får då upp dialogrutan om vilken ljusstyrka du vill ha. Ljusstyrkan ändrar du med piltangenterna.
Låt rutan försvinna och tryck igen på ljusknappen fast någon kvartssekund kortare tid 🙂
Marie
Hej,
Tror att du höll inne knappen lite för länge och får då upp dialogrutan om vilken ljusstyrka du vill ha. Ljusstyrkan ändrar du med piltangenterna.
Låt rutan försvinna och tryck igen på ljusknappen fast någon kvartssekund kortare tid 🙂
Marie
Quote from Funbeat user on 4 October 2013, 08:31Det är ljusintensitetsreglaget du ser. Reglera ljusstyrkan med piltangenterna och avsluta genom att trycka på enter så försvinner ljusintensitetsreglaget och du återgår till din vanliga visningsskärm.
Det är ljusintensitetsreglaget du ser. Reglera ljusstyrkan med piltangenterna och avsluta genom att trycka på enter så försvinner ljusintensitetsreglaget och du återgår till din vanliga visningsskärm.
Quote from Funbeat user on 4 October 2013, 08:35Tack!
Tack!
Quote from Funbeat user on 17 October 2013, 22:54Återkommer. Lyckades i kväll läsa att det i boxen står dels det om ljusintensitet dels typ "söker våg". Vadå våg?
Måste väl gå att få bort detta en gång för alla? Tips önskas.
Återkommer. Lyckades i kväll läsa att det i boxen står dels det om ljusintensitet dels typ "söker våg". Vadå våg?
Måste väl gå att få bort detta en gång för alla? Tips önskas.
Quote from Funbeat user on 18 October 2013, 14:40Du har slagit på ANT+-våg. Slå av igen under Inställingar->System->ANT+-våg eller liknande.
Av någon anledning så har de tyckt att de är en bra idé att söka efter våg och få upp ljus- och status-rutan på samma knapp.Rekommenderar att åtminstone skumma i
Du har slagit på ANT+-våg. Slå av igen under Inställingar->System->ANT+-våg eller liknande.
Av någon anledning så har de tyckt att de är en bra idé att söka efter våg och få upp ljus- och status-rutan på samma knapp.
Rekommenderar att åtminstone skumma i
Quote from Funbeat user on 18 October 2013, 18:13Lyssnar och tar åt mig information och pik 😉
Tog fram min manual och då kan jag se att jag gjort helt fel: tända belysning utan att få fram konstigheter, då skall jag trycka på "enter", inte power som jag trott... betydlig skillnad.
Sedan har jag natur
Lyssnar och tar åt mig information och pik 😉
Tog fram min manual och då kan jag se att jag gjort helt fel: tända belysning utan att få fram konstigheter, då skall jag trycka på "enter", inte power som jag trott... betydlig skillnad.
Sedan har jag natur
Quote from Funbeat user on 18 October 2013, 20:19Ja, det är inte direkt enda stav-/översättnings-felet. T.ex. är "weight scale" översatt med "viktskala" istället för "våg" på ett annat ställe. Mm mm.
Ja, det är inte direkt enda stav-/översättnings-felet. T.ex. är "weight scale" översatt med "viktskala" istället för "våg" på ett annat ställe. Mm mm.
Quote from Funbeat user on 18 October 2013, 22:49Sten i glashus? 🙂 Viss skillnad på ända och enda 🙂
Sten i glashus? 🙂 Viss skillnad på ända och enda 🙂
Quote from Funbeat user on 19 October 2013, 19:41🙂 På forum är jag lite hafsig ibland. Man borde kunna ställa lite högre krav på de som jobbar med översättning och manualskrivande tycker jag.
Hur som helst så finns det mycket allvarligare brister i manualerna och klockan än lite stavfel.
🙂 På forum är jag lite hafsig ibland. Man borde kunna ställa lite högre krav på de som jobbar med översättning och manualskrivande tycker jag.
Hur som helst så finns det mycket allvarligare brister i manualerna och klockan än lite stavfel.