Quote from Guest on 25 July 2007, 16:23Hej hej! Någon som har något bra tips på en dunderkur mot förkylning? Skulle verkligen behöva det. Vill vara frisk till på torsdag för då har jag DM. Någon som har nåt tips?? (Annat än C-vitamin)
Hej hej! Någon som har något bra tips på en dunderkur mot förkylning? Skulle verkligen behöva det. Vill vara frisk till på torsdag för då har jag DM. Någon som har nåt tips?? (Annat än C-vitamin)
Quote from Funbeat user on 25 July 2007, 16:33Nu är det min tur att bli sjuk :@
Igår, två dagar innan vi ska åka till Laholm, drar jag på mig feber, huvudvärk, illamående och smått kliande hals. Inget snor, ingen hosta...
- Jag har sovit gott hela låååånga natten, säkert 12 timmar.
- Äter Sinova fö
Nu är det min tur att bli sjuk :@
Igår, två dagar innan vi ska åka till Laholm, drar jag på mig feber, huvudvärk, illamående och smått kliande hals. Inget snor, ingen hosta...
- Jag har sovit gott hela låååånga natten, säkert 12 timmar.
- Äter Sinova fö
Quote from Funbeat user on 31 August 2007, 10:28Härlig liten tråd där det verkar som jag får diskutera mest med mig själv ;).
Ingen dunderkur men en bra tråd och träning och sjukdom: http://www.funbeat.se/life/discussion/show.asp?ThreadID=127287
Härlig liten tråd där det verkar som jag får diskutera mest med mig själv ;).
Ingen dunderkur men en bra tråd och träning och sjukdom: http://www.funbeat.se/life/discussion/show.asp?ThreadID=127287
Quote from Funbeat user on 31 August 2007, 15:53Jag rekommenderar svarta vinbär som saft eller naturella. Smakar lite kärvt men är gott med lite socker, keso, vaniljyoughurt eller en klick glass. Svartvinbärssaft kokt med socker (större mängden) är rena dundermedicinen. Mina barn har inte haft en enda
Jag rekommenderar svarta vinbär som saft eller naturella. Smakar lite kärvt men är gott med lite socker, keso, vaniljyoughurt eller en klick glass. Svartvinbärssaft kokt med socker (större mängden) är rena dundermedicinen. Mina barn har inte haft en enda
Quote from Funbeat user on 29 September 2007, 10:53Svartvinbärssaft är gott! Det måste jag börja med så fort jag känner att en förkylning är på väg. 🙂
Svartvinbärssaft är gott! Det måste jag börja med så fort jag känner att en förkylning är på väg. 🙂