Quote from Guest on 21 January 2013, 08:55Hej.
Till min TREK har jag skaffat en duotrap och jag provade som hastigast Endomondos gratisversionsapp i min Sony Acro S. Den fick upp sensorn nästan på en gång men visade enbart kadens, hastighet kom ej upp i fönstret.
Har någon erfarenhet om vissa a
Hej.
Till min TREK har jag skaffat en duotrap och jag provade som hastigast Endomondos gratisversionsapp i min Sony Acro S. Den fick upp sensorn nästan på en gång men visade enbart kadens, hastighet kom ej upp i fönstret.
Har någon erfarenhet om vissa a
Quote from Berit Bengtson on 21 January 2013, 09:05Jag vet inte hur Endomondos hastighetsvisning fungerar,
men skall den alltid visa hastigheten från ANT+ signalen?Garmins Edge cykel-GPSer visar endast hastigheten från ANT+ signalen när GPS-signalen är störd/obefintlig.
Kanske fungerar Endomondos hasti
Jag vet inte hur Endomondos hastighetsvisning fungerar,
men skall den alltid visa hastigheten från ANT+ signalen?
Garmins Edge cykel-GPSer visar endast hastigheten från ANT+ signalen när GPS-signalen är störd/obefintlig.
Kanske fungerar Endomondos hasti
Quote from Funbeat user on 21 January 2013, 09:52"Garmins Edge cykel-GPSer visar endast hastigheten från ANT+ signalen när GPS-signalen är störd/obefintlig."
Eller rättare sagt så används GPS-signalen när det inte finns en ANT+-enhet som ger hastigheten.
"Garmins Edge cykel-GPSer visar endast hastigheten från ANT+ signalen när GPS-signalen är störd/obefintlig."
Eller rättare sagt så används GPS-signalen när det inte finns en ANT+-enhet som ger hastigheten.
Quote from Berit Bengtson on 21 January 2013, 12:08Uppenbart så kom jag ihåg fel
http://static.garmincdn.com/pumac/Edge_800_OM_SV.pdf
s16Tyvärr hjälper inte detta TS särskilt mkt.
Uppenbart så kom jag ihåg fel
http://static.garmincdn.com/pumac/Edge_800_OM_SV.pdf
s16
Tyvärr hjälper inte detta TS särskilt mkt.
Quote from Funbeat user on 21 January 2013, 13:36Står det inte i TOUR?
Står det inte i TOUR?
Quote from Funbeat user on 25 January 2013, 09:15Förhoppningsvis en onödig fråga:
Har du satt dit en magnet i bakhjulet och kollat så den funkar?
Duotrap visar det med en diod har jag för mig.
Förhoppningsvis en onödig fråga:
Har du satt dit en magnet i bakhjulet och kollat så den funkar?
Duotrap visar det med en diod har jag för mig.
Quote from Funbeat user on 25 January 2013, 09:54Kanske en jättedum fråga men fungerar duotrap bara med trek cyklar. Finns det något likande som fungerar med andra cyklar annars
Kanske en jättedum fråga men fungerar duotrap bara med trek cyklar. Finns det något likande som fungerar med andra cyklar annars
Quote from Funbeat user on 25 January 2013, 10:08Känner inte till andra cyklar som har gjort plats för den i ramen. Rent teoretiskt skulle det säkert fungera att sätta den utanpå ramen men misstänker att det är lättare med en "vanlig" kadenssensor samt hastighetssensor. Jag har bara en Garmin 305 så utn
Känner inte till andra cyklar som har gjort plats för den i ramen. Rent teoretiskt skulle det säkert fungera att sätta den utanpå ramen men misstänker att det är lättare med en "vanlig" kadenssensor samt hastighetssensor. Jag har bara en Garmin 305 så utn