Quote from Guest on 11 September 2009, 19:05E18-loppet mellan Enköping och Sagån hålls 11 september 2010, som en invigning av den nybyggda motorvägen mellan Enköping och Västerås.
Löpning; halvmarathon, herr och dam
Löpning: kvartsmarathon, motion
Rullskidor: halvmarathon, herr och dam
Inlines: he
E18-loppet mellan Enköping och Sagån hålls 11 september 2010, som en invigning av den nybyggda motorvägen mellan Enköping och Västerås.
Löpning; halvmarathon, herr och dam
Löpning: kvartsmarathon, motion
Rullskidor: halvmarathon, herr och dam
Inlines: he
Quote from Funbeat user on 11 September 2009, 19:15Helmarathon å jag hade kommit på rotvall...nu myche tveksam själver.
Kanon ändå att ni fått till det här loppet som vi i Kolarmora KIF blev snuvade på av en Uppsala Allians vad gäller E4:a loppet. Blir säkert en stor succe.;);)
Helmarathon å jag hade kommit på rotvall...nu myche tveksam själver.
Kanon ändå att ni fått till det här loppet som vi i Kolarmora KIF blev snuvade på av en Uppsala Allians vad gäller E4:a loppet. Blir säkert en stor succe.;);)
Quote from Funbeat user on 14 September 2009, 14:12Tråkigt att inte E4-loppet vart av.
Ni är hjärtligt välkommen till E18-Loppet nästa år istället.Vi ska ta upp Hel-marathon till diskussion på nästa möte i gruppen.
Finns intresse för en septembermara tro?
Tråkigt att inte E4-loppet vart av.
Ni är hjärtligt välkommen till E18-Loppet nästa år istället.
Vi ska ta upp Hel-marathon till diskussion på nästa möte i gruppen.
Finns intresse för en septembermara tro?
Quote from Funbeat user on 14 September 2009, 21:24JA..
JA..
Quote from Funbeat user on 18 September 2009, 12:56Nästa vecka har vi möte i E18-Gruppen,
nån som har en fråga/fundering vi ska ta upp till diskusion?
Hör gärna av er via vår hemsida WWW.E18-Loppet.se
Nästa vecka har vi möte i E18-Gruppen,
nån som har en fråga/fundering vi ska ta upp till diskusion?
Hör gärna av er via vår hemsida http://WWW.E18-Loppet.se
Quote from Funbeat user on 27 October 2009, 10:28Blir det en helmara så är jag fruktansvärt på, det tycker jag att ni ska ta en allvarlig funderare på i gruppen.
Blir det en helmara så är jag fruktansvärt på, det tycker jag att ni ska ta en allvarlig funderare på i gruppen.
Quote from Funbeat user on 27 October 2009, 21:05Blir det en helmara så är jag fruktansvärt på. Det tycker jag ni ska tänka efter otroligt noga där ni sitter å ska bestämma. Kan nästan garantera 100 löpare om ni säger HEL-MARATHON....;););)
Blir det en helmara så är jag fruktansvärt på. Det tycker jag ni ska tänka efter otroligt noga där ni sitter å ska bestämma. Kan nästan garantera 100 löpare om ni säger HEL-MARATHON....;););)
Quote from Funbeat user on 4 November 2009, 20:01Är det nån som vet om det kommer att bli nån åldersgräns på halvmaran??
Är det nån som vet om det kommer att bli nån åldersgräns på halvmaran??
Quote from Funbeat user on 5 November 2009, 19:52Jag röstar för att det inte finns nån åldersgräns alla...å speciellt inte för orienterare i OK Linne. ;);)
Jag röstar för att det inte finns nån åldersgräns alla...å speciellt inte för orienterare i OK Linne. ;);)
Quote from Funbeat user on 5 November 2009, 21:53Annars får jag väll skaffa falsklegg...;)
Annars får jag väll skaffa falsklegg...;)